וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א: נקים פרויקט לזוגות צעירים ביד אליהו

שלומית צור

17.11.2010 / 14:36

הפרויקט, בן 38 דירות, יוקם על שטח של 2 דונם ברחוב לוחמי גליפולי; בנייתו צפויה להסתיים תוך שנתיים



עיריית תל אביב הודיעה היום כי תקדם הקמת פרויקט לדיור בר השגה ברחוב לוחמי גליפולי בשכונת יד אליהו. הפרויקט, שישתרע של שטח של 2 דונם השייך לעירייה, בין הרחובות לוחמי גליפולי ומונאש בשכונת יד אליהו, יכלול בניין של 38 דירות בנות 4-3 חדרים. במרכז המתחם תוקם גינה ציבורית שתשמש את דיירי הפרויקט.



העירייה תשווק את הקרקע לדיור בר השגה בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידה. הפרויקט יצא לדרך בעוד חצי שנה ובנייתו צפויה להסתיים בעוד כשנתיים.



בעירייה ציינו כי בנוסף לפרויקט זה, מקודמים פרויקטים נוספים לדיור בר השגה בקרקעות עירונית, כמו פרויקט שוק העלייה וגני שפירא, וכי הנושא מוטמע בתוכניות בניין עיר מאושרות נוספות כמו בצפון מערב העיר ובמגדלי הצעירים. בעירייה טוענים גם כי בוצעה עבודה מקיפה בנושא, יחד עם הוועדה לדיור בר השגה בראשותו של חבר המועצה ארנון גלעדי. עיקרי העבודה הוצגו בהנהלת העירייה בראשית השנה, וכעת מתמקדים שם ביישום הנושא והטמעתו בתוכניות העבודה העירוניות.



"עיריית תל אביב-יפו היתה הראשונה שהעמידה את נושא הדיור בר ההשגה בראש סדר העדיפויות העירוני, ואני שמח שהפרויקט הראשון יוצא לדרך", אמר ראש העירייה רון חולדאי. "כמו מדינת ישראל בעת הקמתה ובשנות ה-60 וה-70, העירייה מאמינה שדיור הוא צורך בסיסי של בן אדם ולכן היא פועלת, באמצעים העומדים לרשותה, לממש זכות זו".



יש לציין כי במקרים אחרים, העירייה בוחרת דווקא למכור קרקעות בבעלותה ליזמים כמו שני המכרזים האחרונים ביצעה בשוק הסיטונאי ובמתחם הגימנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully