וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתשים אגן רכשה את השליטה ב-2 חברות אגרוכימיה במקסיקו ובדרום קוריאה; תגדיל המכירות ב-40 מיליון דולר

יורם גביזון

17.11.2010 / 15:23

סכום העסקות לא פורסם; הרכישות ירחיבו את מערך השיווק של החברה ואת פריסתה הגיאוגרפית



חברת ממשיכה להרחיב את מערך השיווק ואת פריסתה הגיאוגרפית. החברה, שהיא היצרנית הגדולה בעולם של חומרי הדברה גנריים, רכשה את הבעלות המלאה בחברת בראבו ממקסיקו ו-51% מהבעלות של חברת jk מדרום קוריאה. מכתשים אינה מציינת את ההתמורה הכספית שתשולם עבור שתי החברות.



שתי הרכישות יגדילו את מכירותיה של מכתשים אגן ב-40 מיליון דולר בשנה, ויגדילו את הרווח הנקי של החברה החל ב-2011. רכישתה של חברת בראבו תאפשר למכתשים להרחיב את פעילותה לשוק האגרוכימי במקסיקו, שנאמד ב-700 מיליון דולר לשנה.



מחזור המכירות של בראבו, שהיא חברה פרטית שהוקמה ב-1951, מסתכם ב-30 מיליון דולר לשנה. בראבו היא יצרנית ומפיצה של קוטלי מזיקים מבוססי נחושת, שיטה שנחשבת ידידותית לסביבה, ומשמשת בעיקר בחקלאות אורגנית. בראבו מחזיקה במתקני ייצור ומערך מכירות במקסיקו. מנכ"ל החברה, אלברטו בראבו, ימשיך לכהן בתפקידו גם לאחר השלמת העסקה.



רכישת השליטה בדרום קוריאה תספק למכתשים נוכחות בשוק אגרוכימי צומח ויציב וקשרים עסקיים עם 1,000 קמעונאיים שמחזיקים בקו המוצרים שלה, בנוסף למתקן פירמול. jk פיתחה קשרים מסחריים עם החברות הבינלאומיות המובילות בתחום האגרוכימיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully