וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של גילת ברבעון השלישי זינק ל-36.2 מיליון דולר על רקע מכירת אחזקות באקסולטול

ניר צליק

17.11.2010 / 16:46

החברה סיימה עם הכנסות של 58 מיליון דולר - עלייה של 6%



הבשורות המעניינות בדו"חות הרבעון השלישי אינן קשורות דווקא לביצועיה הכספיים של , שנותרו דומים לרבעון המקביל, אלא בעיקר לשני אירועים אחרים. הראשון הוא מכירת אחזקות החברה באקסולטול - דבר שהסב לגילת כ-24 מיליון דולר. האירוע השני הוא הסכם הפשרה עם קבוצת המשקיעים בראשותו של מאיר שמיר, שנסוגה מהכוונה לרכוש את החברה. כתוצאה מכך הרווח נקי של החברה זינק ל-36.2 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.



בנוסף, ביצעה החברה רכישת ענק בחודש אוקטובר האחרון, שאינה משתקפת בדו"חות הרבעון אף צפוייה לדחוף את הכנסותיה של גילת בהמשך. גילת רכשה את חברת ווייבסטרים האמריקאית, המייצרת ומשווקת מגברי מצב מוצק (sspa) וממירי תדר (buc). המוצרים נמכרים בעיקר לחברות אינטגרציה גדולות ומשמשים כמכלול במסופים לתקשורת באמצעות לוויין. חברות אלה משווקות ללקוחות בשוק הביטחוני בארצות הברית, אשר גילת הצהירה כבר בעבר כי היא תנסה לחדור לשוק הביטחוני.







תוצאותיה של גילת המשיכו להישאר דומות בשורה התחתונה, למרות השיפור בשורה העליונה. את הרבעון הנוכחי, השלישי, סיימה החברה עם הכנסות של 58 מיליון דולר, עלייה של 6% לעומת הכנסות של 54.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של החברה עלה ברבעון השלישי ב-19% ל-20 מיליון דולר, בהשוואה ל-16.7 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2009.



ההפסד התפעולי של גילת הסתכם ב-678 אלף דולר לעומת הפסד תפעולי של 383 אלף דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי המתואם של גילת הסתכם בכמיליון דולר לעומת הפסד תפעולי מתואם של 150 אלף דולר ברבעון המקביל.



הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-36.2 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. עם זאת, בניכוי המכירה והסכם הפשרה, רשמה החברה רווח נקי פעוט של 557 אלף דולר בלבד לעומת 522 אלף דולר ברבעון המקביל.



עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל גילת, אמר כי: "ההסכם לרכישת wavestream corporation שנחתם לאחרונה הוא צעד משמעותי במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלנו, הכוללת חדירה לשוק הביטחוני בארצות הברית. לאחר השלמתה, תרחיב הרכישה את טכנולוגיות הליבה שלנו, את מגוון הפתרונות שאנו מציעים ואת בסיס לקוחותינו. העסקה צפוייה להסגר עד סוף השנה ולתרום משמעותית להכנסות החברה ולרווחיותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully