וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמצמים פערי שכר: עובדי זוגלובק יקבלו תוספת שכר של 10%

חיים ביאור

17.11.2010 / 17:09

תוספת השכר תהיה דיפרנציאלית ותושפע מחוות דעת הממונה, לפי ההסכם שנחתם עם הע"ל



עובדי רשת זוגלובק למוצרי בשר יקבלו תוספת שכר של 10%-8%, כך עולה מהסכם שכר קיבוצי עליו חתמו הסתדרות העובדים הלאומית והנהלת החברה.



מההסכם, עליו חתמו מנכ"ל זוגלובק פיני קמרה ובטי מצר לוי, סמנכ"ל המחלקה לאיגוד מקצועי בהסתדרות עובדים לאומית, מתברר שתוספת השכר לא תהיה אחידה, אלא דיפרנציאלית. הפרמטרים שישפיעו, באופן שווה, על גובה התוספת יהיו הוותק בעבודה, חוות דעת הממונה על העובד (בנוגע לרמת תפקודו של העובד) והצורך לצמצם פערי שכר בתוך החברה.



זו הפעם הראשונה אחרי שנים רבות שנחתם הסכם שכר בזוגלובק, המעסיקה 1,000 עובדים ברחבי הארץ. ההסכם תקף עד סוף 2013 ובמסגרתו הצדדים גם סיכמו כי החברה תקצה כרבע מיליון שקל עבור פעילות רווחה בקרב העובדים, כגון גיבושונים ושי לחגים. במהלך תקופת ההסכם העובדים יהיו מחויבים לשמור על שקט תעשייתי ולהימנע משביתות או שיבושים בעבודה.



יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, אמר כי היוזמה לחתימה על ההסכם היתה דווקא של הנהלת זוגלובק ועל כך הוא מברך אותה. "זה הסכם פורץ דרך ואני מקווה שמפעלים נוספים יאמצו הסכמי שכר דומים". בהסתדרות הלאומית ציינו כי ההסכם מביא להשווה של שכר עובדי זוגלובק לשכר המשולם בתעשיית המזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully