וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאוששות בשוק ההנפקות הובילו את אנליסט לרשום עלייה של 10% ברווח הנקי

נועם בר

17.11.2010 / 17:16

איציק שנידובסקי: "השתתפנו כמעט בכל ההנפקות שהיו השנה בענף הביומד. פיתחנו מומחיות בתחום הזה"



רווחי השקעות והתאוששות בשוק ההנפקות הובילו את לסיים את הרבעון השלישי של 2010 בצמיחה יפה בהכנסות וברווח. הכנסות בית ההשקעות ברבעון השלישי עלו ב-9.1% והסתכמו ב-29.8 מיליון שקל לעומת 27.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של בית ההשקעות צמח ברבעון השלישי בכ-10% והסתכם ב-11.2 מיליון שקל לעומת 10.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.



את העלייה החדה ביותר בהכנסות רשם מגזר החיתום באנליסט שנהנה מעלייה בהיקף גיוסי ההון של חברות במשק. מגזר זה הניב לאנליסט הכנסות של 2.5 מיליון שקל לעומת 791 אלף שקל בלבד ברבעון המקביל - עלייה של 223% . "השתתפנו כמעט בכל ההנפקות שהיו השנה בענף הביומד. פיתחנו מומחיות בתחום הזה והדומיננטיות שלנו שם גדולה", אמר אתמול איציק שנידובסקי, מנכ"ל אנליסט.



פעילות ניהול קרנות הנאמנות הניבה לאנליסט ברבעון השלישי הכנסות של 14.2 מיליון שקל לעומת 13 מיליון שקל ברבעון המקביל - צמיחה של 9.2% . העלייה נבעה מגידול של 28.3% בהיקף הנכסים המנוהלים בקרנות הנאמנות של אנליסט, זאת לעומת סוף הרבעון השלישי של השנה שעברה. ביחס לרבעון הקודם צמחו נכסי הקרנות של אנליסט ב-6.6%. נכון לסוף הרבעון השלישי מנהל אנליסט בקרנות הנאמנות 2.4 מיליארד שקל.



פעילות הגמל, בה בולט אנליסט ביחס לענף בתשואות גבוהות ובגיוסים גבוהים, רשמה עלייה של 17.3% בהכנסות שהסתכמו ב-12.2 מיליון שקל. הגידול בהכנסות נבע מצמיחה של 19.4% בנכסי הגמל המנוהלים באנליסט, זאת ביחס לסוף הרבעון המקביל. בסך הכל מנהל אנליסט נכון לסוף הרבעון השלישי 4.6 מיליארד שקל. באנליסט עברו ברבעון הנוכחי לרשום את שורת ההכנסות בגמל כהכנסות נטו לאחר ניכוי עמלות התפעול לבנקים, כשקודם לכן נרשמו ההכנסות כהכנסות ברוטו לפני ניכוי העמלות. לכן ההשוואה לרבעון המקביל צריכה להיעשות רק לאחר שממירים את הכנסות הרבעון המקביל מהכנסות ברוטו להכנסות נטו.



באנליסט מציינים לטובה את כניסת הבנקים לתחום הייעוץ הפנסיוני, זאת בניגוד לגופי גמל אחרים שנפגעו מכך ודיווחו על גידול בהוצאות בשל עמלות הפצה לבנקים. "בחודשים האחרונים אנחנו מרגישים גידול יפה בלקוחות שמגיעים אלינו דרך הייעוץ הבנקאי. בניגוד לאחרים אין לנו קופות שנרכשו מהבנקים וכניסת הבנקים לייעוץ הפנסיוני לא מוסיפה אצלנו עלויות", מסביר שנידובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully