וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 הקים אתר למכירת אייפון 4 בצבע לבן - והרוויח 130 אלף ד'

סוכנויות הידיעות

17.11.2010 / 20:49

הנער רכש חלקים ישירות מיצרנית רכיבים בסין וניצל את העיכובים בתחילת שיווק המכשירים הלבנים על ידי אפל



תלמיד תיכון בארה"ב הצליח לנצל את הביקוש העצום לדגמים בצבע לבן של מכשירי אייפון 4 של אפל, אשר טרם החלו להימכר, כדי להרוויח 130 אלף דולר בתוך חודשים ספורים, דיווח אתמול העיתון "ניו יורק אובזרוור".



פאי לם, בן 17 מרובע קווינס בניו יורק, הצליח לעקוף את אפל על ידי כך שלפני 6 חודשים פנה ישירות לקבלנית ייצור רכיבי אייפון, פוקסקון הטייוואנית. "לפני כמה שנים הכרתי בחור שיש לו קשרים עם החבר'ה בפוקסקון", סיפר לם, אשר דובר סינית שוטפת. לאחר שהזמין את החלקים הנדרשים מפוקסקון, יצר לם ערכה שבאמצעותה יכולים בעלי אייפון 4 להרכיב מחדש את המכשיר שלהם עם כיסוי לבן (במקום הצבע השחור הנוכחי של דגמי אייפון 4). לם הקים את אתר האינטרנט whiteiphone4now.com, בו הוא מציע למכירה חלקי וערכות במחירים של 279-135 דולר.



במהלך החודש הראשון הצליח לם למכור רק ערכה אחת או שתיים ביום, וטיפל באריזה ובמשלוח בכוחות עצמו. עם זאת, כעבור מספר שבועות החלו אתרי חדשות טכנולוגיה דוגמת cnet וטק-קראנץ' לדווח על המיזם של לם, ומאז אוגוסט הוא מכר באמצעות האתר שלו ערכות וחלקים בהיקף של יותר מ-130 אלף דולר.



לם, אשר מתכוון לנצל את הכסף שהרוויח כדי לממן לימודי מחשבים או מנהל עסקים באוניברסיטה, עלול עם זאת לעמוד בפני בעיות משפטיות, מאחר שחברת אפל ידועה במדיניותה הקפדנית בכל הקשור להגנה על מוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully