וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי: נמכרו 251 דירות בפרויקט השוק הסיטונאי

שלומית צור

18.11.2010 / 14:43

לדברי חברת גינדי השקעות, 251 דירות נמכרו בפרויקט גינדי ת"א, והמחירים צפויים עוד לעלות. מאחר שטרם התקבל היתר בנייה, יוכלו הרוכשים לבטל את החוזים עד יוני 2013

החברות גינדי השקעות ורבוע כחול נדל"ן דיווחו היום כי מכרו עד כה 251 דירות בפרויקט גינדי תל אביב שבמתחם השוק הסיטונאי תמורת 570 מיליון שקל. בנוסף, דיווחו החברות כי הוגשו עוד 203 בקשות רכישה לדירות בפרויקט, עליהן כבר שולמו דמי רצינות.

עוד צוין בהודעה, כי מאחר שטרם התקבל היתר בנייה לפרויקט, אם לא יומצא ההיתר עד 31 בדצמבר 2012, יוכלו רוכשי הדירות לבטל את חוזי הרכישה עד חודש יוני 2013.

בגינדי השקעות מדגישים, שמחירי הדירות שנמכרו בשלב הראשון צפויים לעלות בהמשך שלבי הפרויקט. "קיבלנו החלטה עקרונית למכור בשלב הראשון של הפרויקט את הדירות במחירים הנעים בסדרי גודל של כ-20% מתחת למחירי הנדל"ן למגורים בתל אביב ולשמחתנו קצב הביקוש בהתאם", אמר מנור גינדי, מבעלי גינדי השקעות. "בהמשך אנו מצפים, שכוחות השוק יעלו את מחירי הדירות למחירים המקובלים בתל אביב".

עוד עולה מהדיווח, כי אומדן הכנסות הצפוי בפרויקט ממכירות כל 718 דירות הכלולות בפרויקט עומד על 1.8 מיליארד שקל. לדברי גינדי, הקמת הפרויקט תסתיים תוך 30 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully