וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק ההנפקות: ביוקנסל ונכסים ובניין ינפיקו מניות; רוזבאד תשלים גיוס אג"ח של 62.5 מ' ש'

יעל פטר

18.11.2010 / 14:42

ביוקנסל רוצה לגייס 15.8 מיליון שקל; נכסים ובנין רוצה לגייס 125 מיליון שקל



חברת ביוקנסל יוצאת היום לגיוס של כ-15.8 מיליון שקל באמצעות מכרז ציבורי בלבד, ומציעה חבילה הכוללת 10 מניות ושני סוגים של אופציות (5 אופציות מכל סוג). מחיר המינימום ליחידה של 10 מניות הוא כ-29.5 שקל, כלומר מחיר מינימום של 2.95 שקל למניה, ומחיר אפקטיבי למניה של 1.5 בשיקלול האופציות. מחיר הבסיס של המניה בשוק היום 3.029 שקל. החתם המוביל כלל חיתום, וכמו כן החתמים לידר, מיטב, ברק קפיטל, מגדל וגיזה.



ביוקנסל מפתחת תרופה לסרטן של שלפוחית השתן, סרטן הלבלב וסרטן השחלות. התרופה משחררת רעלן אשר מאתר את התאים הסרטניים על פי גן מסוים והורג את אותם תאים. הגיוס הוא לשם המשך הפיתוח.



נכסים ובנין מנפיקה היום מניות בשלב הציבורי בסכום כולל של 125 מיליון שקל במחיר מינימום של 319.9 שקל למניה. השלמת ההנפקה מותנית בגיוס מינימלי במניות שיביא לשיעור החזקות ציבור של לפחות 20% לאחר ההנפקה. החתם המוביל כלל חיתום, וחתמים נוספים הם לידר, רוסאריו, אקסלנס ואיביאי.



בסקירה האחרונה של בנק הפועלים על מניית נכסים ובניין רשמו האנליסטים של הבנק כי, "בהסתמך על מודל שבצענו לחברה, מניית נכסים ובנין נסחרת היום בדיסקאונט של כ-16% על השווי הכלכלי של אחזקותיה. בהתבסס על שווי של כ-2.3 מיליארד שקל, המלצתנו למניית החברה נותרת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 394 שקל".



חברת רוזבאד תשלים היום גיוס מהציבור של 62.5 מיליון שקל בהנפקת אג"ח לציבור, לאחר שבמכרז המוסדי גייסה כ-50 מיליון שקל. האגרת צמודת מדד בעלת מח"מ 4.15 שנים. הריבית המקסימלית של האגרת היא 8.55%. החתם המוביל הוא אי.בי.אי וחתמים נוספים מנורה, לאומי, ברק קפיטל ומיטב.



עד למועד פירעון האגרות, החברה לא רשאית לחלק דיבידנד העולה על 30% מהרווח הנקי, ויחס ההון העצמי ומאזן לא יפחת משיעור של כ-15%. החברה תקצה מניות בחברה הבת grad bv ההולנדית , המחזיקה בשטח של 270 אלף מ"ר בנסים מניבים בגרמניה, כשעבוד. רוזבאד, בשליטת קבוצת בירן ויסמן, עוסקת בהשקעות ופיתוח נדל"ן בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully