וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות ריטליקס ברבעון הסתכמו בכ-53 מיליון דולר לעומת כ-50 מיליון דולר ב-2009

רם עוזרי

18.11.2010 / 15:03

סך המזומנים ושווי המזומנים הסתכמו בכ-120 מיליון דולר, זאת תוך כדי בניית מנועי הצמיחה של החברה



חברת , ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים הנסחרת בתל אביב ובנאסד"ק, מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2010. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-52.9 מיליון דולר לעומת כ-50.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



הרווח התפעולי המתואם (non-gaap) ברבעון הסתכם בכ-5.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-4.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המתואם (non-gaap) ברבעון הסתכם בכ-6.5 מיליון דולר בהשוואה לרווח נקי מתואם (non-gaap) של כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



תזרים המזומנים אשר נבע מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ-13.3 מיליון דולר, וכולל 7.5 מיליון דולר בקשר עם החזר מס. נכון ל-30 בספטמבר 2010, מצבת המזומנים ושווי מזומנים בקופת החברה הסתכמו בכ-120 מיליון דולר עם חוב זניח.



מנכ"ל החברה, שוקי שפר, מסר כי החברה מציגה שוב צמיחה בהכנסות תוך שמירה על רמת הרווחיות, ותוך כדי כך בונה את מנועי הצמיחה שלה. "בשבוע שעבר אירחנו את כנס המשתמשים הגדול והמוצלח בהיסטוריה של החברה. שיתפנו את הלקוחות, השותפים והאנליסטים המובילים של התעשייה בראיית השוק והאסטרטגיה העתידית שלנו וזכינו למשוב חיובי מאד על הכיוון", אמר שפר.



עוד נמסר מהחברה כי על מנת לשדרג את הממשק מול הלקוחות ולבנות את חטיבת השירות של החברה הועסקו עוד עובדים. בחברה מאשררים את התחזית שנתנו בחודש אוגוסט ומצפים כי סך ההכנסות בשנת 2010 יהיו 200-210 מיליון דולר עם שעורי רווחיות דומים או טובים יותר מ-2009. "אנו שבעי רצון מההתקדמות שלנו ונמצאים על המסלול להשגת היעדים שלנו ל-2010", אמר מנכ"ל החברה, שוקי שפר.



ריטליקס מפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם. פתרונות החברה מספקים את הדרישות של רשתות מרכולים, חנויות נוחות ותחנות דלק, מפיצים של מוצרי מזון וצריכה וכן מרכולים פרטיים. החברה מציע שורה של פתרונות תוכנה אשר ממכנים ומסנכרנים את פעולות הקמעונאי ושרשרת האספקה, מחסנים ומטות. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים ברעננה ומטה החברה בארה"ב ממקום בדאלאס, טקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully