וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של חוקר המע"מ שנחשד שהעביר מידע לחשודים במאוחדת תמורת שוחד

רוני לינדר-גנץ

18.11.2010 / 16:12

במהלך הארכת המעצר התברר שהחוקר אמר לממונים עליו שהכיר החשודים אך בימים האחרונים עלה חשד שהעביר מידע



מעצרו של ליאור מי רז, חוקר המע"מ החשוד בכך ששימש כ"חפרפרת" והעביר מידע סודי לעצורים בפרשת מאוחדת תמורת שוחד, הוארך היום בחמישה ימים, עד ליום שלישי. מיוחסות לו עבירות של לקיחת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש מהלכי חקירה ומרמה והפרת אמונים.



בדיון בהארכת מעצרו התברר כי מי רז מכיר את החשודים יהודה עליאש, אבי סיבוני ויוסי סניור מירושלים. עליאש חשוד כי בעת שכיהן כמנהל אגף השיווק בקופת חולים מאוחדת התקשר עם חברה שבבעלות סיבוני ובניהולו של סניור שהם, חברו וגיסו, בלי מכרז ובסכומים של עשרות מיליוני שקלים - תמורת שוחד.



במהלך הארכת המעצר הסתבר כי מי רז יידע כבר מזמן, עם תחילת החקירה, את האחראים עליו במע"מ על הקשר שלו לחשודים, וכי כתוצאה מכך נעשה ניסיון להרחיק אותו מהחקירה. עם זאת, בימים האחרונים החלה המשטרה חושדת כי הוא העביר מידע לחשודים ואף מצאה בחדרו סכום כסף במזומן.



לטענת באת כוחו של מי רז, עו"ד איילת אפיק, כי "לא הגיוני שבן אדם שמקבל שוחד לא מסתיר את הכסף אלא שם את זה אצלו במשרד", השיב נציג המשטרה, רפ"ק ליאור רייס, כי "אנשים עושים טעויות". רייס ציין כי החשוד לא מסר גרסה לגבי מקור הכסף. עוד נחשף במהלך ההליך כי אחד החשודים אמר את שמו של מי טל בחקירתו.



שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, איטה נחמן, האריכה את המעצר: "נחה דעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בעבירות המיוחסות לו וכי ראוי ונכון לאפשר מיצויה של החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully