וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי: לא אכהן כיו"ר אוניות כספי קווי נוסעים

צבי זרחיה

18.11.2010 / 19:04

חבר הכנסת המושעה הסביר כי יתקשה להקדיש את הזמן הדרוש שמצריך תפקיד כה מרכזי. יחד עם זאת, הוא ציין כי קיבל הצעות עבודה נוספות, אך סירב לפרטן

הח"כ המושעה צחי הנגבי הודיע הערב שאין בכוונתו להתמנות כיו"ר חברת האוניות "כספי קווי נסיעות". הנגבי הסביר כי יתקשה להקדיש את הזמן הדרוש שמצריך תפקיד כה מרכזי בחברה חדשה. לדבריו, החזון שהחברה הציבה לעצמה מהווה אתגר של ממש בתחום התיירות וההובלה הימית. הוא הסביר כי הוא מעדיף להתמקד בתחומי עשייה שבהם תרומתו יכולה להיות משמעותית יותר. הנגבי הוסיף שקיבל הצעות עבודה נוספות אבל סירב לפרטן.

הנגבי קיבל הצעה להתמנות כיו"ר חברת "כספי קווי נוסעים". החברה מפעילה הפעלות ליעדים בים התיכון של אוניות שבהן קזינו. בעל השליטה בחברה הוא דורון שוסטר - איש עסקים וחבר מרכז ליכוד מאשדוד שנחשב מקורב להנגבי. כזכור, בשנים 2006-1988 כיהן הנגבי כח"כ ושר בליכוד. ב-1997 השקיע שוסטר בקמפיין "חילונים למען אריה דרעי".

צחי הנגבי ממתין עד לתום 45 יום ממועד גזר דינו כדי לתכנן את מהלכיו. במידה שהפרקליטות לא תגיש ערעור אזי השעייתו תהפוך לסופית והוא יתפטר אוטומטית מהכנסת. במצב כזה, הוא יוכל להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות. במידה שהפרקליטות תגיש ערעור - אזי הוא יגיש ערעור נגדי ומעמדו יהיה כמעמד של ח"כ מושעה עד להכרעת הדין. במקרה כזה, הוא עשוי להמשיך ולקבל שכר מהכנסת עד לתום הקדנציה.

כחבר כנסת מושעה הוא יקבל בחצי השנה הקרובה משכורת חודשית מהכנסת בגובה של כ-18.5 אלף שקל. במידה שהנגבי יקבל שכר מהחברה או מגוף חיצוני אחר העולה על 18.5 אלף שקלים - יוקטן באותו השיעור שכרו מהכנסת.

אם השעייתו של הנגבי תמשך יותר מחצי שנה, אזי יקבל משכורת מלאה של יו"ר ועדה, כ-37,000 שקל בחודש, עד לסוף הקדנציה של הכנסת. במקרה כזה, כל שכר חודשי שישתכר הנגבי מחוץ לכנסת יקוזז מהשכר החודשי מהכנסת - 37,000 שקלים.

כחבר כנסת מושעה, הנגבי לא זכאי לרכב מהכנסת והוא יחזיר מחרתיים (יום א') את הרכב החכור. כמו כן, הוא לא זכאי להחזר בגין עיתון וטלפון. הוא הדגיש כי יקפיד על הכללים ובמידה שיקבל בגין השתכרות מחוץ לכנסת, העולה על שכר ח"כ, אזי שכרו מהכנסת יופחת בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • צחי הנגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully