וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חדרים בפתח תקוה ב-2 מיליון ש'

שלומית צור

19.11.2010 / 7:05

ניתוח עסקה



הנכס: דירת 6 חדרים בשטח 154 מ"ר ועוד מרפסת בשטח 21 מ"ר, בקומה 11 בבניין ברחוב יעל רום בשכונת אם המושבות החדשה בפתח תקוה, נמכרה ב-2 מיליון שקל. הדירה כוללת שתי חניות ומחסן.

ניתוח העסקה: מדובר בבניין של 22 קומות שנבנה בימים אלה כחלק מפרויקט "unik park" של החברות אמריקה-ישראל ועמוס לוזון. האכלוס צפוי לתחילת ב-2013.



הדירה ממוקמת בחזית הבניין הפונה לכיוון הפארק, וכוללת ארבעה כיווני אוויר. הדירה משודרגת מעל סטנדרט הקבלן, וכוללת מזגן מיני-מרכזי, מטבח משודרג, אסלות תלויות וארונות בחדרי הרחצה.



הדירה נמכרה לזוג בשנות ה-30 לחייהם מהרצליה, עם שני ילדים, שחיפשו דירת 6 חדרים, שכן אחד מבני הזוג הוא בעל מקצוע חופשי וזקוק לחדר עבודה. מאחר שהיצע דירות 6 חדרים בהרצליה הוא מזערי ויקר מאוד, חיפשו בני הזוג דירה דומה באם המושבות. כיוון שרוב הדירות בשכונת אם המושבות שאינן פנטהאוז או דולפקס, הן בנות 4-5 חדרים, דירות 6 חדרים הן מוצר נדיר בשכונה.



ניתוח העסקה מצביע על מחיר של 12 אלף שקל למ"ר בממוצע. מבדיקת מחירי דירות המוצעות למכירה באזור עולה כי דירת 5 חדרים בקומה שנייה הפונה לפארק עם חניה כפולה ומחסן, מוצעת למכירה לפי מחיר של 12,230 שקל למ"ר. דירת 4 חדרים בקומה 15, כולל מקום חניה, מוצעת במחיר של 13,725 שקל למ"ר. עם זאת, חשוב כמובן לזכור כי המחיר המבוקש הוא בדרך כלל גבוה מהמחיר הסופי.



שורה תחתונה: עסקה משתלמת לשני הצדדים



-



סייעו בניתוח העסקה: איבגני טנצר, מנהל מחלקת ייזום פרויקטים בחברת אמריקה-ישראל וגלעד המאירי, מנכ"ל פירמת הייעוץ הכלכלי ושמאות המקרקעין אהוד המאירי ושות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully