וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: חששות לגבי הגבלות על שוק הנדל"ן בהונג קונג מפילים את הבורסה ב-1.5%

מיכל רמתי

19.11.2010 / 8:10

המשך חששות לגבי הורדת ריבית בשנחאי מובילים אותה לירידה של 1.2%



מגמה מעורבת נרשמת היום באסיה, כאשר חששות מצעדים להגבלת ההשקעות והנדל"ן בסין ובהונק קונג מכבידים על בורסותיהן, ואילו טוקיו וסיאול התחזקו על רקע נתונים שהצביעו על שיפור המצב הכלכלי. מדד msci אסיה פסיפיק יורד ב-0.7%. טוקיו עולה ב-0.1%; סיאול עולה ב-0.4%; הונג קונג יורדת ב-1.5%; שנחאי יורדת ב-1.2%.



ממשלת הונג קונג מתכננת צעדים חדשים לצינון שוק הנדל"ן, שיהיו קשורים למס הבולים המוטל על מכירת בתים, אמר מקור המקורב לנושא לבלומברג היום. לפי הדיווח, יתכן כי הממשל יודיע על הצעדים כבר היום. מחירי הבתים בהונג קונג זינקו בכ-50% מאז תחילת השנה שעברה, ושברו שיא מחירים שנרשם ב-1997. מניות הנדל"ן מובילות את הירידות בהונג קונג. קונצרן הנדל"ן צ'ונג קונג של המיליארדר לי קאשינג, יורד ב-4.4%.



בסין נמשכות ההערכות כי העלאת ריבית נוספת צפויה, במסגרת מאמצי הממשל לצנן את השוק הסיני. המגזר הפיננסי הוביל את הירידות. בנק אוף צ'יינה יורד ב-1.8% בבורסת שנחאי; צ'יינה קונסטרקשן בנק יורד ב-1.7%.



היצואניות היפניות והדרום קוריאניות, לעומת זאת התחזקו, לאחר נתונים כלכליים מעודדים בארה"ב, שוק הייצוא העיקרי שלהן. יצרנית האלקטרוניקה פיוניר מזנקת ב-4.3%; יצרנית המכוניות טויוטה עולה ב-1.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully