וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית דל עלתה ב-4.8% במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט, בעקבות דו"חות טובים מהתחזיות

רויטרס

19.11.2010 / 10:10

החברה דיווחה על הכפלת רווחיה ועל גידול חד מהצפוי בשולי הרווח שלה ל-20%



יצרנית המחשבים האמריקאית דל העלתה את תחזית הרווח שלה, לאחר שתוצאות הרבעון השלישי שלה היו טובות מהמצופה, הודות לירידת מחירי רכיבי המחשבים האישיים. החברה דיווחה על רווח נקי בסך 822 מיליון דולר, יותר מכפליים לעומת הרבעון המקביל ב-2009, והרבה מעל לתחזיות האנליסטים.



הכנסות החברה עלו ב-19%, והסתכמו ב-15.4 מיליארד דולר - פחות מתחזיות האנליסטים. עם זאת, אנליסטים הצביעו על שולי הרווח של החברה כנתון המפתח: שולי הרווח הגולמי עמדו על 20% ברבעון, לעומת תחזית ל-17.5%. מניית החברה עלתה בעקבות הדו"ח ב-4.8% במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט.



המשקיעים התעודדו גם מהעלאת תחזית הרווח של דל לשנה כולה כמו גם תחזית שולי הרווח. החברה צופה כעת כי הרווח התפעולי שלה צפוי לצמוח בטווח של 28%-32%, לעומת תחזית קודמת לצמיחה של 18%-23%. החברה צופה כי הכנסות החברה יהיו באמצע הטווח החזוי שלה מוקדם יותר השנה - 14%-19%. החברה נימקה את העלאת התחזית בביקוש יציב בקרב לקוחות ממשלתיים ועסקיים, כמו גם המשך יציבות מחירים בתחום הרכיבים. דל היא יצרנית המחשבים השלישית בגודלה בעולם, ונמצאת בקרב צמוד על המקום השני עם אייסר.



דל נהנתה גם מההתאוששות הכלכלית בעולם ומההפשרה בתחום השקעות ההון, כאשר חברות ממשיכות לשדרג ציוד ישן. החטיבה העסקית של דל דיווחה על עלייה של 27% במכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully