וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מאבד 0.3% ונסחר ברמה של 3.64 שקלים

יעל פטר

19.11.2010 / 11:38

בעולם מתחזק היורו מול הדולר ב-0.5% והוא נסחר ברמה של 1.37 יורו לדולר. כלכלנים: "בעולם צפוי הדולר להתנהג ביחס למפלס החששות מפני חדלות הפירעון של אירלנד"

הדולר יורד ב-0.3% והוא נסחר ברמה של 3.643 שקל לדולר. היורו עולה ב-0.1% והוא נסחר ברמה של 4.993. בעולם מתחזק היורו מול הדולר ב-0.5% והוא נסחר ברמה של 1.37 יורו לדולר.

כלכלני בנק לאומי סבורים כי "הדולר ימשיך בתקופה הקרובה להתנהג מול השקל בדומה למגמת המסחר בעולם, כאשר התחזקות אפשרית של הדולר תהיה מתונה יותר בשוק המקומי בהשוואה לעולם. בעולם, צפוי המטבע האמריקאי להתנהג הפוך ביחס למפלס החששות של המשקיעים מפני חדלות הפירעון של אירלנד: התגברות החששות תביא להתבצרות בדולר ולהיפך".

גם כלכלני בנק הפועלים מאמינים כי השקל צפוי להמשיך ולהיסחר בתקופה הקרובה בהשפעת ההתפתחויות במסחר בדולר ובשוקי המניות בעולם, אך להערכתם, "המסחר יושפע השקל מגורמים מקומיים מנוגדים. מחד, הגורם העיקרי התומך בהיחלשות השקל הוא רכישות נוספות של דולרים על ידי בנק ישראל. מאידך, בין הגורמים התומכים בהתחזקות השקל ניתן למנות את הכלכלה היציבה בישראל והציפיות להעלאות ריבית נוספות ע"י בנק ישראל (אם כי בקצב מתון) ובעקבותיהן, הרחבת הפער בין הריבית השקלית לריבית הדולרית".

  • עוד באותו נושא:
  • דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully