וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 5% מהנופשים באילת - תיירים

עירית רוזנבלום

21.11.2010 / 7:02



>> "המלונאים וגם חברות התעופה מסתכלים על התיירות מחו"ל, ובעיקר מרוסיה, בראייה קצרת טווח" - כך טוען מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר.

בר ניר פנה אל בכירי תעשיית המלונאות בכנס התיירות שערך בשבוע שעבר משרד התיירות בירושלים. לדבריו, סיטונאים מחו"ל שרוצים לעבוד עם ישראל לאורך כל השנה, נתקלים בסייגים כמו: "אין לנו חדרים בראש השנה, בסוכות, בפסח וב'בין הזמנים' באוגוסט". לטענתו של בר ניר: "המלונאים הישראלים מעדיפים את תיירות הפנים, שבחגים משלמת יותר, על פני עבודה רציפה עם סוכנים מחו"ל".



את דברי בר ניר חיזק אמנון בן-דוד, מנהל חברת אשת טורס לתיירות נכנסת. "אי אפשר למצוא חדר פנוי באילת או בים המלח כי הכל מלא בישראלים", אמר בן-דוד. "מטוס הגיע עם 40 מושבים ריקים מרוסיה כי לא היו חדרי מלון בשביל התיירים". בן-דוד מוסיף כי יש מלונות שמעדיפים תיירים בודדים ולא קבוצות ביולי ובאוקטובר, מה שגם יוצר בעייתיות.



לפי נתוני התאחדות המלונות באילת, שיעור התיירים במלונות בעיר בינואר-ספטמבר 2010 היה 13%, ושיעור הישראלים היה 87%. בספטמבר, חודש החגים, היה שיעור הישראלים במלונות 95% ושל התיירים 5%. בר ניר הציע למלונאים שישאירו לטובת התיירים 10% מהחדרים גם בעונות השיא, וטען שסגירת עסקות לשנה שלמה תביא לבניית מלונות חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully