וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפיכה במגל נכשלה - והחברה ממשיכה להציג הפסדים

ניר צליק

21.11.2010 / 7:02



>> במהלך הרבעון השלישי של השנה הגיע מאבק השליטה האגרסיבי בחברת מגל מערכות, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות אבטחה ממוחשבות, לשיאים חדשים. היה זה מאבק שבו ניצבו זה מול זה המשקיעים האמריקאים והמנכ"ל לשעבר יואב שטרן, שניסו לבצע הפיכה בחברה, אל מול היו"ר יעקב פרי ובעל המניות נייטי קירש. בסופו של דבר סוכל ניסיון ההשתלטות בחברה, והנהלת החברה נותרה על כנה.

תוצאות הרבעון השלישי שפורסמו ביום רביעי לא בהכרח מעודדות. המנכ"ל איתן לבנה אומר כי החברה מכוונת לשוב לרווחיות בעתיד הקרוב, וכי הלוואת הגישור שהחברה קיבלה מקירש, של 10 מיליון דולר, תסייע לה באסטרטגיה החדשה שהתגבשה.



החברה רשמה אמנם שיפור ביחס לרבעון הקודם, אבל היא ממשיכה להפסיד. החברה רשמה הכנסות של 13.4 מיליון דולר, שיפור של 16.9% בהשוואה לרבעון השני של השנה שבו היו ההכנסות 11.4 מיליון דולר, אך ירידה משמעותית של 24.4% לעומת הרבעון המקביל ב-2009. מניית החברה, שאיבדה 60% משוויה בשלוש השנים האחרונות, הגיבה לתוצאות ביום שישי בירידה של 2.6%.



הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-4.5 מיליון דולר, לעומת 6.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ו-3.6 מיליון דולר ברבעון הקודם. שולי הרווח הגולמי של החברה הסתכמו ב-34%, לעומת 36.3% ברבעון המקביל ו-31.7% ברבעון הקודם.



ההפסד התפעולי של החברה הצטמצם ל-800 אלף דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.7 מיליון דולר ברבעון הקודם ורווח תפעולי של 500 אלף דולר ברבעון המקביל.



בשורה התחתונה חתמה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 800 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של 700 אלף דולר ברבעון המקביל והפסד נקי של 1.5 מיליון דולר ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully