וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במריל לינץ' לא מרוצים מהמחלוקת בין בעלי RGI - ומורידים המלצה ל"נייטרלי"

TheMarker Online

21.11.2010 / 10:16

"המחלוקות הקיימות בין בעלי החברה מתחילות לערער את היציבות בחברה ועלולות להוריד את ערכה של מניית RGI"



האנליסטים של מריל לינץ' מכירים בערכם של נכסי חברת הנדל"ן rgi, במיוחד לאור ההיסטוריה הארוכה והמוצלחת של החברה ביכולתה להניב ערך גבוה במיוחד מנכסים. אבל - הם מדגישים כי המחלוקות הקיימות בין בעלי החברה מתחילות לערער את היציבות בחברה ועלולות להוריד את ערכה של מניית rgi.



לטענתם, קשה להעריך כיצד תתפתח המחלוקת המשפטית מול synergy classic, המחזיקה 22.3% מהחברה, כאשר התסריט הגרוע ביותר יהיה מאבק משפטי מתמשך ומייגע, שיוביל לדלדול ההון של החברה. לכל הפחות, מאבק משקיעים זה יבזבז את זמנם היקר של חברי הדירקטוריון, דבר בעייתי כשלעצמו בהתחשב בהיקף העסקים של החברה.

בנוסף, בשל מבנה הבעלות בחברה, עלול להיווצר מצב שבו synergy classic, שעתה מיוצגת בדירקטוריון, תטיל וטו על החלטות הרות גורל מבחינה עסקית, וביניהן מעבר ממסחר ב-aim בלבד למסחר בבורסה המרכזית.



בשל המחלוקות הפנימיות, העלולות כאמור לגרום למצב של קיפאון עסקי ב-rgi, מורידים האנליסטים של מריל לינץ' את המלצתם ל"נייטרלי", על מנת לנקוט במשנה זהירות בשל אי הבהירות בחברה וזאת על אף הביצועים החזקים והרכישות האגרסיביות שהיא מבצעת לאחרונה.

המניה המועדפת בשוק הנדל"ן מבחינת מריל לינץ' נותרת אפריקה תעשיות, הנסחרת בדיסקאונט של 46% לפי הערכת שווי נכסים נקי ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully