וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבואינג לכוכבי: בכיר לשעבר בבואינג מונה נשיא פרויקטים ב-AGT

אורה קורן

21.11.2010 / 10:31

החברה בבעלות מתי כוכבי מבצעת פרויקטים בתחום האבטחה בעולם עם לוג'יק הישראלית



חברת agt שבשליטת מתי כוכבי, המאגדת חברות בתחומי אבטחה וערים בטוחות הודיעה היום, כי אנת'וני סוונסון (anthony swansson) הצטרף לשורותיה ויכהן בתפקיד נשיא פרויקטים ואינטגרציה. סוונסון יפקח על ביצוע תכניות העבודה בעולם ממטה החברה, שבציריך.



לפני הצטרפותו ל- agt כיהן סוונסון כמנהל בכיר בחברת בואינג למעלה מ- 17 שנים, שם הוביל עסקות במיליארדי דולרים בחטיבות השונות. בנוסף, כיהן סוונסון כמנכ"ל של שירותי תקשורת וחלל וכמנהל תכנית בכיר של מערכות שילוח באוסטרליה, לפני שהוצב בארה"ב.




חברת בואינג בחרה בסוונסון למנהל פרויקט בכיר בתכנית אבטחת שדות תעופה בארה"ב, פרויקט בהיקף כספי של 1.5 מיליארד דולרים, פיתוח מערכות בקרה למטוסים ומערכות פיקוח בפעילות פנטום - מחלקת המו"פ של בואינג. לאחרונה, שימש סוונסון כמנהל תכנית פיקוח על גבולות. סוונסון שירת גם כעשרים שנים בחיל הים המלכותי של אוסטרליה.



בהתייחסו למינוי סוונסון, אמר מתי כוכבי, מייסד ומנכ"ל agt העולמית, כי "agt מחויבת להשגת מטרתנו להיות הספק המוביל בעולם של מערכות ופתרונות המסייעים ללקוחותינו בניהול יעיל של סביבות מורכבות. צירופו של מומחה בתעשייה כאנת'וני סוונסון, ובהמשך למינוי של פרופ' לוץ האוזר, אני בטוח יותר מאי-פעם כי הצוות שאנו מרכיבים ימלא את המשימה, תוך מתן הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותינו במגזר הממשלתי ובמגזר העסקי".



agt international, היא רשת גלובלית של חברות בבעלות פרטית אשר מספקת מערכות טכנולוגיות מתקדמות לאבטחה ובטיחות ופתרונות שמיועדים להגן על נכסים אסטרטגים, מתקנים ותשתית ברחבי העולם. בחברה מציינים, כי היא מנהלת פרויקטים בשווי של מעל שבעה מיליארד דולר באירופה, במזרח התיכון, אסיה, אפריקה ודרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully