וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטוביוגרפיה של מארק טוויין נהפכה ללהיט מפתיע בארה"ב: ההוצאה לאור מתקשה לעמוד בביקוש

סוכנויות הידיעות

21.11.2010 / 11:08

275 אלף עותקים מהספר נמכרו בשבוע הראשון ליציאתו, ובחנויות רבות אזלו העותקים דווקא לקראת עונת החגים



כשהעורכים בהוצאה לאור של אוניברסיטת קליפורניה ניסו להעריך מה יהיה הביקוש ל"אוטוביוגרפיה של מארק טוויין", ספר הזיכרונות של הסופר הידוע, שמחירו 35 דולר, ציפיותיהם היו צנועות למדי, והם קיוו למכירות של 7,500 עותקים.



כעת, הספר הוא להיט בארה"ב. הוא נכנס לרשימות רבי המכר והודפס כבר בשבע מהדורות, ומכירותיו בשבוע הראשון ליציאתו הסתכמו ב-275 אלף עותקים. המו"לית אינה עומדת בקצב המכירות, ובכמה מחנויות הספרים והקמעוניות המקוונות אזלו העותקים, דווקא כשהאמריקאים מתכוננים לעונת החגים הנוצרים.



"הספר אזל ממש מיד", אמר כריס קליינדינסט, בעליה של חנות הספרים לפט בנק בוקס בסנט לואיס, אשר הזמינה בתחילה 50 עותקים, וכעת מנהלת רשימת המתנה עבור הספר. "הייתם חושבים שרק חוקרים ומלומדים ירצו ספר כזה, אך מתברר שישנו רומן מתמשך עם מארק טוויין, במיוחד כאן. לכל מי שנמצא במרחק קצר מנהר המיסיסיפי יש פינה חמה למארק טוויין".



ספרו של טוויין, אשר צפוי להגיע השבוע למקום השביעי ברשימת רבי המכר של "ניו יורק טיימס", זכה לביקוש גדול לאחר שקטעים ממנו פורסמו במגזינים "ניוזוויק", "פלייבוי" ו"הארפר'ס", ובעקבות סיקור תקשורתי נרחב בחודשים האחרונים. המו"לית גם הקימה אתר אינטרנט, thisismarktwain.com, שבו תמונות, קטעי שמע וסקירה של חיי הסופר.



ביום שישי האחרון נמכרה טיוטת פרק מספרו של טוויין, "a tramp abroad", ב-79,300 דולר במכירה פומבית שערך בית המכירות לסלי הינדמן. הסכום שבו נמכרה הטיוטה, בכתב ידו של טוויין, היה גבוה מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully