וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלרג קיבלה עוד זמן: בעלי האג"ח יצטרכו להחליט בין פירוק ל"תספורת קצוצה"

רם עוזרי

21.11.2010 / 13:14

ארקו מציעה לבעלי האג"ח להמיר חוב של 97 מיליון שקל באג"ח של 40 מיליון תמורת 35% ממניות החברה



ההצעה שנותנת לבעלי האג"ח של , נושיה העיקריים של החברה, התקבלה על ידי נאמן החברה רו"ח חן ברדיצ'ב. ההצעה כוללת המרה של אג"ח בשווי 97 מיליון שקל בסדרה חדשה אג"ח בשווי 40 מיליון שקל תמורת 35% ממניות החברה. ארקו מצידה תקבל 65% ממניות החברה תמורת סכום סמלי של 100 אלף שקל והרחבה של ההלוואה שהעמידה לחברה ב-10 מיליון שקל.



רו"ח חשבון חן ברדיצ'ב, הנאמן של חברת מלרג, הציג בפני בית המשפט שני חלופות אפשריות ביחס לחברה: קבלה של הצעתה של ארקו אשר תאפשר שמירה על החברה כעסק חי, או לחלופין "פירוק דה-לוקס" של החברה. ברדיצ'ב הדגיש את הדחיפות שבמציאת משקיע והגעה להסדר וביקש לכנס אסיפת בעלי אג"ח תוך 14 יום. בית המשפט החליט להאריך את צו הקפאת ההליכים של מלרג עד ה-25 בינואר 2011.







חברת מלרג נמצאת בהקפאת הליכים לאחר שלא הצליחה לעמוד בתשלומי הקרן לבעלי החוב שלה. החברה חייבת לבעלי האג"ח שלה 97 מיליון שקל ועוד 33 מיליון שקל לבנקים. לאחרונה אישר בית המשפט הלוואה לחברה על ידי חברת ארקו למרות התנגדותם של בעלי האג"ח. זאת לאחר שנאמן החברה הצהיר כי ללא זריקת חמצן תיאלץ החברה לצמצם את פעילותה ובכך לפגוע בהכנסותיה הצפויות.



גורמים מטעם בעלי האג"ח של החברה כינו את הצעתה של ארקו "מעליבה". בשוק מעריכים כי מדובר על הצעת פתיחה לקראת משא ומתן עם בעלי האג"ח שבסופו תשופר הצעתה של ארקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully