וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מגייסת יותר מ-2,000 עובדים ברחבי העולם

רויטרס

21.11.2010 / 15:49

בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל מספר העובדים בגוגל ב-18%



גוגל מתכננת לגייס יותר מ-2,000 עובדים ברחבי העולם, על מנת להגדיל את כוח העבודה שלה לאור התרחבותה לשווקים חדשים והמאבק נגד מתחרותיה הצומחות במהירות.



גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הגדול בעולם, אשר סמנכ"ל הכספים שלה אמר בספטמבר כי נמצאת בעיצומה של "מלחמת כישרונות", מציעה 2,076 משרות באתר האינטרנט שלה, לפי בדיקה שערכה סוכנות רויטרס בשבוע שעבר. מדובר במספר הגבוה כמעט פי שישה ממספר המשרות שהציעה גוגל במארס 2009.



גוגל ביצעה יותר מ-20 רכישות השנה, אשר כבר הגדילו את מספר העובדים בחברה ליותר מ-23,300, נכון לסוף ספטמבר - גידול של כמעט 18% מאז תחילת השנה.



גוגל, ששולטת על כשני שלישים משוק החיפושים באינטרנט, מחפשת הזדמנויות חדשות לצמוח ולהתפתח לשווקים חדשים, כמו שוק הסלולר, הפרסום והתוכנה. בתוך כך, מנסה גוגל להתמודד עם התחרות העזה מצד פייסבוק, אשר השיקה באחרונה שירות מייל שעלול לאיים על ג'ימייל, ואשר לא מעט עובדים בה הגיעו מגוגל. החודש נודע כי גוגל תעניק לעובדיה העלאת שכר של 10%, ובונוס חד פעמי של 1,000 דולר.



המשרות המוצעות בגוגל הן בעיקר עבור מהנדסים ואנשי מכירות, וכמחצית מהן נמצאות בארה"ב. חלק מהמשרות מוגדרות כזמניות, אך רובן במשרה מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully