וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ועדת האיתור לתפקיד המפקח על הבנקים תמליץ על 4 מועמדים

אתי אפללו

21.11.2010 / 18:44

בן הארבעה: מיכל עבאדי-בויאנג'ו, זאב גוטמן דודו זקן ואבי בוזורה



ועדת האיתור שמינה נגיד בנק לישראל סטנלי פישר למציאת מחליף למפקח על הבנקים עומדת לסיים את עבודתה ולהמליץ על שלושה מתוך ארבעת המועמדים - מיכל עבאדי-בויאנג'ו, זאב גוטמן דודו זקן ואבי בוזורה. ייתכן אף כי הוועדה תמליץ על כל ארבעת המועמדים.



עבאדי בויאג'ו בת 43, נשואה ואם לשניים, משמשת מזה 4 שנים כסמנכ"ל בבנק הבינלאומי. בתפקידה היא ראש אגף חשבונאות והיא מכהנת גם כדירקטורית בכאל מטעם הבינלאומי. בהשכלתה בויאג'ו רו"ח ועו"ד, ובעברה היתה סמנכ"ל במשרד הבריאות ויו"ר חברת נכסים מ.י של המדינה. גוטמן בן 58 נשוי ואב ל- 2, עובד בבינלאומי כעשור. בתפקידו הוא משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הסיכונים של הבנק. לפני כן היה חבר הנהלה בבנק איגוד.



עוד מתמודד על התפקיד סגנו של חזקיהו - דודו זקן. לפני חודשים ספורים הודיע המפקח על הבנקים רוני חזקיהו כי יסיים את תפקידו לאחר ארבע שנים. עם פרישתו הודיע נגיד בנק ישראל סטנלי פישר על הקמת ועדת איתור. ההערכות בענף הבנקאות כבר בעת הודעת פרישתו של חזקיהו היו כי מחליפו יגיע מענף הבנקאות ולא מתוך בנק ישראל, כיוון שבין סגניו לא סומן לו יורש טבעי. עם זאת, בחודשים שעברו מאז הודיע חזקיהו על פרישתו, גברו ההערכות בענף הבנקאות כי אחד מסגניו, דודו זקן, הפך גם הוא למתמודד בעל סיכויים טובים לקבל את התפקיד.



בוזורה כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בנק ירושלים והוחלף על ידי בעלי השליטה בבנק על ידי אורי פז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully