וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדומה לעזריאלי ולרמת אביב: דמי השכירות בקניון G צמרת - 280-430 שקל למ"ר

רז סמולסקי

22.11.2010 / 9:30

המרכז המסחרי של גזית גלוב בפארק צמרת בתל אביב ייפתח בעוד חודש בהשקעה של 130 מיליון שקל



מחירי השכירות במרכז המסחרי g צמרת בפארק צמרת בתל אביב יהיו דומים לאלה הנהוגים בקניון עזריאלי ובקניון רמת אביב - כך הודיעה גזית גלוב ישראל, הבעלים של הפרויקט, שייפתח בעוד כחודש.



g צמרת אינו קניון גדול באופן יחסי - ושטחיו המסחריים משתרעים על פני 7,500 מ"ר בלבד. מדובר במרכז יוקרתי, בלב שכונת פארק צמרת שמצפון לתחנת הרכבת תל אביב מרכז, ותמהיל החנויות בו אינו דומה לזה של מרכזים מסחריים אחרים בעיר.



רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אמר כי שטח ממוצע של חנות ב-g צמרת מגיע לכ-50 מ"ר בלבד, ודמי השכירות בו יהיו 280-430 שקל למ"ר. לשם השוואה, דמי השכירות בקניון עזריאלי הם 250-350 שקל למ"ר, ובקניון רמת אביב - 475 שקל למ"ר בממוצע.



לדברי אשכנזי, חנויות קטנות ייצרו תמהיל מגוון במרכז המסחרי הקטן יחסית. מעבר לכך, לדבריו, בשל מיקומו באמצע הדרך בין קניון עזריאלי לבין רמת אביב וכיכר המדינה, הקניון אמור להציע חוויה שונה ממתחריו.



בשל גודלו לא צפוי מרכז g צמרת להרעיד את השוק המסחרי. רשתות האופנה הגדולות, כמו פוקס, זארה וקסטרו, נעדרות ממנו משתי סיבות: הקניון מכוון למחירים גבוהים ולצרכנים בעלי כיסים עמוקים, והרשתות מצדן צריכות שטחים גדולים שהוא אינו יכול להציע להן. גם סניף סופר-פארם שנפתח בצמרת הוא בשטח קטן יחסית לקניונים אחרים - 300 מ"ר בלבד.



תמהיל החנויות במרכז החדש יכלול בין היתר את חנות התכשיטים של איה עזריאלנט; חנות של אופנת trussardi; חנות כלי בית של alessi; חנות של cuccinelle, מותג אופנה איטלקי חדש; חנות של רשת אמפוריום; חנות של סטודיו נועה מרשפון לבגדי ילדים; חנות של רשת ללין; חנות של רשת האופנה ראמפאג'; חנות אופנה של דנה אשכנזי; חנות אופטיקה "מראית עין"; ו"אסתר" - חנות בגדים מבית עמנואל.



העוגנים המסחריים בקניון g צמרת יהיו סניפים של הרשתות עדן טבע מרקט וסופר-פארם, סניפים של בנק הפועלים ובנק לאומי, וכן סניף של בית הקפה רביבה וסיליה מרמת השרון, מסעדת קימל, אטליז הבשרים של זלמן ורשת דרך היין.



בתחרות על לבו של הצרכן, סימן מנכ"ל גזית גלוב את תושבי פארק צמרת כקהל היעד שלו. בשכונה, שנמצאת בשלבי איכלוס, צפויים לגור כמה אלפי תושבים, בכ-1,000 דירות שנבנו בה. במעגל הרחב יותר מכוונים בגזית גלוב גם לשכונת בבלי, שנמצאת צפונית למרכז המסחרי, וגם לאזור כיכר המדינה, שנמצאת מערבה ממנו.



"המרכז המסחרי נהנה ממיקום טוב. בנוסף, הוא קרוב לבורסה ברמת גן, ואנשי עסקים יוכלו לנהל שם פגישות", מציין תמיר בן-שחר מחברת צ'מנסקי בן-שחר ושות' לייעוץ כלכלי ושיווקי. לדבריו, "גזית גלוב צריכה עכשיו לעשות שיווק מתוחכם כדי להביא לקניון 500-1,000 קונים ביום, שיעשו קנייה ממוצעת בסכום גבוה. בקניון רגיל, קנייה ממוצעת היא בכ-200 שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully