וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד התפעולי של מובייל מקס ירד ברבעון השלישי ב-10% ל-1.7 מיליון שקל

יעל פטר

22.11.2010 / 10:44

הכנסות החברה עלו ב-50% ל-1.8 מיליון שקל כתוצאה מעלייה במכירות מוצרי הטכנולוגיה שלה



חברת מדווחת היום בדו"חות הרבעון השלישי לשנת 2010, כי הכנסותיה עלו ב-50% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-1.8 מיליון שקל. ההפסד התפעולי של החברה ירד ב-10% ל-1.7 מיליון שקל. סך כל ההפסד הכולל של החברה עלה ב-6% ל-2.1 מיליון שקל.



חברת מובייל מקס טכנולוגיות עוסקת במחקר ופיתוח של מוצרי תוכנה בשני תחומים עיקריים. הראשון הוא פתרונות לשיחות בינלאומיות ויעדים רחוקים פנים מדינתיים מטלפונים סלולרים. התחום השני הוא פתרונות בטלפוניה קווית וסלולרית מבוססת ip. החברה מוכרת באופן מסחרי לספקי שירות בצפון אמריקה, מערב אירופה, אסיה, אפריקה, אוקיאניה וישראל.



הכנסות החברה ב-9 החודשים הראשונים של השנה עלו פי 2.5 ל-5.4 מיליון שקל, בשל הגדלת כמות ספקי התקשורת שאימצו את הטכנולוגיה של החברה, וכן עקב חדירה לשווקים חדשים. במובייל מקס מעריכים כי ייתכן שכניסת שחקני תקשורת רבים יותר לתחום היא שהובילה לגידול בדרישה למוצריה. עדות לכך היא מכרז ורייזון בו זכתה החברה.



הוצאות המחקר והפיתוח של מובייל מקס עלו פי 2 ל-1.3 מיליון שקל ברבעון הנוכחי, כתוצאה מגידול בשכר עובדי המחקר והפיתוח וכן עלייה בעובדי כוח האדם. הוצאות המכירה והשיווק עלו ב-10% ל-975 אלף שקל, אך למרות שגורמים אלו קיזזו את המכירות, ההפסד התפעולי של החברה פחת ל-1.7 מיליון שקל. הוצאות המימון נטו של מובייל מקס עלו, וכתוצאה מכך ההפסד הנקי של החברה עלה ברבעון.



כמות המזומנים אשר שימשו את החברה בפעילותה השוטפת עלו ב-33% ל-2.3 מיליון שקל והמזומנים בקופת החברה פחתו ב-10% ל-5.9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully