וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט: "אנשים כמוני צריכים לשלם יותר מסים"

סוכנויות הידיעות

22.11.2010 / 11:29

יש להפחית המסים על המעמד הנמוך והבינוני בארה"ב ולהעלות את המיסוי על העשירים, אמר באפט בראיון ל-ABC



המיליארדר וורן באפט סבור כי העשירים צריכים לשלם יותר מסים, וכי יש לאפשר לתוקפן של הטבות המס לעשירים מתקופת הנשיא לשעבר ג'ורג' וו. בוש לפוג בסוף דצמבר.



"אם כבר, צריך לקצץ עוד יותר את המסים על המעמד הנמוך והבינוני ואולי אפילו למעמד הבינוני-גבוה", אמר באפט בראיון לתוכנית "השבוע עם כריסטיאן אמנפור" ברשת הטלוויזיה abc, אשר ישודר בשבוע הבא. "אני חושב שהעשירים - אנשים כמוני - צריכים לשלם מסים הרבה יותר גבוהים", הוסיף.



יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ננסי פלוסי מתכננת להביא את תוכניתו של הנשיא אובמה להאריך חלק מהטבות המס של ממשל בוש להצבעה, כאשר בית הנבחרים ישוב לאחר חופשת חג ההודיה. על פי תוכניתו של אובמה, יישמרו הטבות המס רק למשתכרים מתחת ל-200 אלף דולר בשנה.



"העשירים תמיד יגידו: רק תנו לנו יותר כסף ואנחנו נצא ונבזבז יותר, וכך זה יביא תועלת לכולכם", אמר באפט, מנכ"ל ברקשייר התאוויי, בראיון. "אבל השיטה הזו לא עובדת כבר עשר שנים, ואני מקווה שהציבור האמריקאי מבין זאת".



מנהיג הדמוקרטים בבית הנבחרים סטני הויר אמר אתמול כי הוא אינו שולל תמיכה בהארכה זמנית של הטבות המס מתקופת בוש למשתכרים יותר מ-200 אלף דולר בשנה, והוסיף כי הוא מתכוון לדון בכך עם אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully