וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון חותכת בחצי את מחירי כרטיסי החיוג

אמיתי זיו

22.11.2010 / 12:30

חברת הסלולר פותחת במלחמת מחירים בשוק כרטיסי החיוג ומורידה את המחיר ב-50%. דקת שיחה במסלול ללא התחייבות תעלה 49 אגורות

חברת פלאפון פותחת במלחמת מחירים מול מתחרותיה בשוק כרטיסי החיוג (pre-paid): החברה הודיעה היום על השקת מסלול talk & go (מקביל לטוקמן של סלקום) בחצי מהמחיר שאותו גבתה קודם לכן. עד כה, גבו שלוש חברות הסלולר 1.2-1 שקל לדקת שיחה במסלולי כרטיסי החיוג. כעת, משיקה פלאפון מחיר אחיד של 49 אגורות לדקת שיחה לכל היעדים, לרוכשי כרטיסי החיוג.

דניאל ספיר, מנהל חטיבת לקוחות עסקיים בפלאפון, מסר כי: "כיום רק כ-15% ממנויי הסלולר בישראל הם מנויי prepaid וזאת בשל התעריפים הגבוהים יחסית של ה-prepaid ביחס ל-postpaid. אנו משווים לראשונה בישראל את תעריפי ה-prepaid לתעריפי ה-postpaid ובכך מאפשרים ליותר לקוחות לבחור במסלול זה, בדומה לנהוג בשוק הסלולר באירופה".

פלאפון הוסיפה כי "לקטגוריית ה-prepaid יתרונות רבים, שכן מדובר במסלול משולם מראש, ללא התחייבות וללא חשבונית בסוף החודש. הלקוח אינו זוכה אמנם להטבות זיכוי על המכשיר, אך מדובר במסלול שמתאים להורים לילדים, למעוטי יכולת ולמי שאינו מחזקי בכרטיס אשראי ורוצה לשלוט בהוצאותיו".

המהלך של פלאפון נועד ראשית על מנת לחזק אותה בגזרת ה-prepaid בה החברה כמעט אינה פעילה, כשמרבית השוק מוחזק על ידי סלקום ואחריה פרטנר. שנית, המהלך נעשה לקראת כניסתן של חברות mvno בעתיד הקרוב, היות שרבות מהן רוצות לשחק במגרש כרטיסי החיוג. המחיר של פלאפון לדקת שיחה בהחלט עומד סמוך לממוצע המחיר של דקת שיחה ללקוח הפרטי בישראל, ולכן המסלול יכול לקרוץ לכל מי שאינו מעוניין בחבילות גלישה ושירותי תוכן שחברות הסלולר מחייבות לרוב במסלולי האשראי הרגילים שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully