וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מרשימה למחסני כמעט חינם

יעל פטר

22.11.2010 / 12:45

דו"ח ראשון נאה למחסני כמעט חינם: הרווח התפעולי זינק פי 3 ל-13.3 מיליון שקל. הכנסות הרשת עלו ב-43% ל-273.5 מיליון שקל בעקבות עלייה במספר החנויות

צים שיווק (רשת מחסני כמעט חינם) מפרסמת לראשונה דו"חותיה הכספיים ולפיהם, הכנסות החברה הסתכמו ב-273.5 מיליון שקל ברבעון השלישי - עלייה של כ-43% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי זינק פי 3 ל-13.3 מיליון שקל. בשורה התחתונה הרווח הנקי לתקופה עלה פי 4 ל-13.6 מיליון שקל. החברה הודיעה כי בכוונתה לחלק דיבידנד בסכום של 13.8 מיליון שקל.

החברה, המזוהה כרשת המציעה סל קניות מוזל לצרכן, מפעילה בעצמה ודרך החברה הבת, אמדן לקמעונאות והשקעות (100%), 23 סופרמרקטים בארץ המשתרעים על שטחי מכירה של כ-26 אלף מ"ר.

מכירות החברה לרבעון עלו בגלל גידול במספר החנויות של החברה. הוצאות המכירה והשיווק ירדו כתוצאה מירידה בשכר העבודה בניכוי הוצאות מכירה. כמו כן, השיפור בתוצאות הרווח התפעולי הושג כתוצאה מאיחוד לראשונה עם חברה מוחזקת, תנובת הדרום.

כתוצאה מהאיחוד נוסף רווח חד פעמי בגובה 4.4 מיליון שקל ולמרות עלייה בהוצאות המימון נטו של החברה, הרווח הנקי של החברה עלה.

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ירד ב-9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-2.4 מיליון שקל. כמות המזומנים בקופת החברה עלו פי 4.5 ל-9.5 מיליון שקל.

החברה תשלם 9.6 מיליון שקל השנה לבנקים. מכפיל ההון של החברה, המייצג את היחס שבין שווי השוק של החברה לבין ההון העצמי שלה, הוא 3.4.

לדברי יו"ר דירקטוריון החברה, ישראל איינהורן, "הצמיחה ברבעון השלישי נובעת מלימוד, הבנה וניתוח הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו, וכן מכך שהחברה נתנה מגוון רחב יותר של מוצרים, גיוון סל המבצעים והרחבתו בצורה משמעותית. החברה אף שינתה את שיטת המכירה והשיווק".

  • עוד באותו נושא:
  • כמעט חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully