וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט דחה את ערעורו של רייפמן על צו כינוס הנכסים: ישלם 40 אלף הוצאות משפט

הילה רז

22.11.2010 / 13:07

השופט ציין כי בחומר הראיות נמצאו התכתבויות רבות מאוד בהן מאשר רייפמן את דבר קיומו של החוב



בית המשפט העליון דחה היום (ב') את ערעורו של אלי רייפמן, יו"ר אמבלייז לשעבר, על צו כינוס הנכסים שהוציאה השופטת ורדה אלשיך לפני כשנתיים. הרכב שופטי העליון הטיל על רייפמן לשלם הוצאות משפט בסך כולל של 40 אלף שקל.



בדצמבר 2008 הגישו החברות ccm master ו-rockmore investment master, שיוצגה על ידי עו"ד גד מינא, בקשה להוציא לרייפמן צו לכינוס נכסיו בטענה כי רייפמן חייב להן כ-10 מיליון דולר וכי הינו פשוט רגל. לגרסת רייפמן, שייצג את עצמו, אין הוא חייב סכומי כסף לחברות מאחר ששתיהן רימו אותו. בנוסף נטען על ידו שלא ביצע מעשי פשיטת רגל במועדים שייחסו לו.



השופט אשר גרוניס, שכתב את פסק הדין, ציין כי בחומר הראיות נמצאו התכתבויות רבות מאוד בהן מאשר רייפמן את דבר קיומו של החוב, וטוען שאינו יכול לשלמו מסיבות שונות. "ברור מהמסמכים שרייפמן אינו חולק על דבר קיומו של החוב. רק בהתנגדותו לבקשה לצו כינוס העלה רייפמן את טענת המרמה", כתב גרוניס.



בנוסף קבעו השופטים כי רייפמן העביר כספים לנושים מסוימים יום לפני שהחברות ביקשו להוציא לו צו כינוס נכסים. העברת הכספים הוכחה בתצהיר שנחתם על ידי עו"ד דורון אפיק שייצג בעבר את רייפמן, ובו הוא מספר על שבע העברת של כספים של רייפמן לטובת נושיו בסכום כולל של כ-3 מיליון דולר.



חובותיו של רייפמן לנושיו מוערכים כיום ב-200 מיליון שקל. במקביל מתנהל נגדו הליך הפלילי במסגרתו הוא מואשם בזיוף מסמכים לשם קבלת הלוואה בסך 6.3 מיליון דולר ב-2009, ולפיכך בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בכוונה לקבל באמצעותו דבר ושימוש במסמך מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully