וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את התייר ה-3 מיליון ואחד: הפסטור חומבר אראוג'ו ולדיסלב

עירית רוזנבלום

22.11.2010 / 14:20

חנוכייה, תעודה וביקור ל-6 ימים כולל טיסה הוענקו לפסטור שהגיע בראש משלחת של 120 צליינים מברזיל



הפסטור חומבר אראוג'ו ולדיסלב הוא התייר ה-3 מיליון ואחד, אשר נחת היום בצהריים בישראל. עם הגיעו בראש משלחת של 120 צליינים אוונגליים מברזיל, קיבל את פניו שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מנכ"ל רשות שדות התעופה, קובי מור, וראשי תעשיית התיירות. הפסטור הנרגש אמר כי "הביקור בישראל ממלא את לבנו ואת נפשנו, בגלל שישראל היא ברכה לכל אומות העולם".



שר התיירות סטס מיסזני'קוב, שקיבל את פני הצליין, אמר שסמלי הדבר שנבחר תייר דווקא מברזיל וכי התיירות ממנה עלתה ב-62% בשנה האחרונה. השר הוסיף כי הפסטור הוא אוונגלי, "שהם אוהבי ישראל ותורמים לשיפור תדמיתה של ישראל בעולם".




צילום: עופר וקנין



לדברי מיסזניקוב, "רק אתמול קיבלה הממשלה את מנכ"ל ה-oecd, שבעזרתו אנחנו נכללים בארגון מדינות המפותחות. כנס ה-oecd הראשון בארץ היה בנושא התיירות והיא אחד המנועים והמנופים החשובים של כלכלת ישראל".



השר אמר לפסטור כי "מי שמגיע לארץ הקודש - מגיע לירושלים, ולא יהיה אותו אדם בצאתו".



מעבר לכבוד ולטקס, הפסטור יקבל תעודת תייר וחנוכייה לכבוד חג החנוכה, אירוח בביקור הבא שלו בישראל ל-6 ימים כולל טיסה וכניסה לכל האתרים התיירותיים שלא יספיק לראות בביקור הנוכחי.



לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 2010 תהיה שנת שיא בתיירות. בינואר-אוקטובר נרשמו 2.9 מיליון כניסות תיירים - מהן 2.3 מיליון כניסות של תיירים שלנו בישראל ו-525 אלף מבקרי יום - בהם 130 אלף תיירי אוניות קרוז, המסיירים בישראל אך לרוב ישנים בספינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully