וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוספת מוצרים חדשים משפרת את הכנסות של ויליפוד ב-16% ל-80 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

22.11.2010 / 15:07

צבי ויליגר: בעתיד הקרוב נגדיל משמעותית את סל מוצרי היצוא לארה"ב וקנדה



ויליפוד מדווחת על תוצאותיה הכספיות ברבעון השלישי 2010 ומציגה עלייה של 16% בהכנסותיה לעומת הרבעון אשתקד ל-79.7 מיליון שקל, זאת עקב שינוי בתמהיל והוספת מוצרים חדשים - בעיקר מוצרי איכות ובריאות. החברה החלה ביבוא גלידות איטלקיות, תחת מותג gelato, דברי מאפה חדשים ומוצרי עגבניות ייחודיים.



צבי ויליגר, יו"ר דירקטוריון ויליפוד, מציין כי בתקופה האחרונה חל שדרוג משמעותי בצריכת מוצרי מזון תוך מעבר למאכלים איכותיים ובריאים יותר. למשל, נרשם גידול אדיר בצריכת חמאה ממשפחת lurpak, מופחתת כולסטרול (40%-45% כולסטרול פחות מחמאה רגילה).



עם זאת, הרווח מהפעילות השוטפת ירד ב-42% והסתכם בכ-8.1 מיליון שקל, זאת עקב רכישה ומחיקה של חברת הבת גולדפרוסט ממסחר בבורסת אנגליה ב-2009. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח הנקי לבעלי המניות של כ-7.6 מיליון שקל, גידול של 13% בהשוואה לרבעון המקביל, בין היתר הודות לגידול בהכנסות המימון של פי 4 לסך 6.6 מיליון שקל עקב עליית ערך בטוחות סחירות. תזרים המזומנים החיובי של החברה גדל פי 4 ל-18 מיליון שקל ברבעון החולף.



ויליגר מציין: "התוצאות הכספיות הטובות של הרבעון מהוות המשך של מגמת צמיחה והתרחבות החברה שחלה בשנת 2009, ושנמדדת בגידול במכירות ושיפור ברווחיות בעיקר עקב מכירות מוצרים חדשים. החברה מיצאת בעצמה חלק ממוצריה לרשתות קמעוניות באמריקה הצפונית ומתכוונת להרחיב משמעותית את סל מוצרי היצוא בעתיד הקרוב. ישנה דרישה ענקית בעולם למוצרים בריאים מופחתי כולסטרול ומענה של החברה לדרישה זו בא לידי הביטוי ביצוא גבינות ללא כולסטרול בעיקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully