וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' יהודה כהנא מאוניברסיטת תל אביב זכה בפרס היוקרתי ביותר בעולם הביטוח

TheMarker Online

22.11.2010 / 15:46

כהנא זכה בפרס היוקרתי של "מייסד בתחום הביטוח" של האגודה הבינלאומית לביטוח



פרופ' יהודה כהנא, ראש מכון אקירוב לעסקים והסביבה מהפקולטה לניהול ומבית הספר ללימודי הסביבה באוניברסיטת תל אביב, זכה בפרס היוקרתי של "מייסד בתחום הביטוח" ע"ש ג'והן ביקלי מטעם האגודה הבינלאומית לביטוח - הפרס היוקרתי ביותר בעולם הביטוח. זוהי הפעם הראשונה, שבה מומחה מישראל זוכה בפרס, שיוענק בטקס חגיגי ביוני 2011 בעיר טורונטו, שבקנדה.



האגודה הבינלאומית לביטוח היא ארגון המגשר בין האקדמיה לעסקים בתחום הביטוח והאקטואריה. היא נוסדה בשנת 1965 וחברים בה נציגים מ-900 חברות הביטוח המובילות בעולם, אנשי אקדמיה ומפקחי ביטוח מכ-90 מדינות. האגודה מעניקה מדי שנה את פרס "המייסד בתחום הביטוח בעולם" לאישיות שתרמה תרומה משמעותית ומתמשכת למחשבה ותיאוריה בתחום הביטוח, לפיתוח מוצרי ביטוח ולחינוך בתחום.



הפרס מוענק לזוכה לאחר תהליך בחירה חשאי ומורכב. בהודעה שפירסמה האגודה, נאמר כי היא שמחה וגאה מאוד "לכבד את פרופ' כהנא עבור תרומתו לתעשיית הביטוח. פרופ' כהנא הוא דמות מובילה של החינוך בתחום הביטוח בעולם, ובמקביל ידוע כיזם וכמחדש".



כהנא נחשב ליזם פעיל הן בתחומים האקדמיים והן בעולם העסקי. פעילויותיו תרמו והשפיעו באופן משמעותי על עולם הביטוח באופן נרחב, בישראל אך גם בפורטוגל, בארצות דרום אמריקה ובמדינות ברית המועצות לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully