וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מתחיל לשווק מוצרים באינטרנט: "נהיה הרבה יותר זולים מהמתחרים"

מאת עדי דברת-מזריץ

23.11.2010 / 6:55

מחירי המוצרים באתר של הרשת יהיו זהים לאלה בסניפים, אך הלקוחות יוסיפו דמי משלוח בסך 29-25 שקל. לוי: "בתוך עשר שנים 20%-25% מהמכירות בתחום המזון יהיו דרך האינטרנט"



>> רשת רמי לוי שיווק השקמה, שבבעלות איש העסקים רמי לוי, תחל בשבוע הבא למכור את מוצריה דרך האינטרנט. המחירים באתר של הרשת יהיו זהים למחירים בסניפי רמי לוי שיווק השקמה. בשלב הראשון יושק האתר ל-3,000 לקוחות שישתתפו בפיילוט באזור רמת גן. לדברי לוי, בתוך שלושה חודשים יושק השירות בכל האזורים במדינה.

"92% מהמוצרים ישווקו באותו המחיר כמו בחנויות שלנו, ו-8% בהתאם לתחרות המקומית", אומר לוי. "המחירים שלנו יהיו הרבה יותר נמוכים מהמתחרים וכל מי שיקנה אצלנו יחסוך עשרות אחוזים על כל קנייה, אז זה לא משנה אם המשלוח יעלה לו כמה שקלים יותר מהמתחרה".



לדברי לוי, דמי המשלוח שתגבה הרשת ינועו בין 25 ל-29 שקלים. לשם השוואה, רשת שופרסל, המשווקת מוצרים באינטרנט באמצעות אתר שופרסל ישיר, גובה דמי משלוח של 28 שקל, כשהמשלוח חינם אם מזמינים בסכום העולה על 750 שקל. רבוע כחול גובה דמי משלוח של 19 שקל בלבד, כשהמינימום להזמנה הוא 50 שקל. המחירים באתרים של הרשתות הגדולות נקבעים לפי הסניפים השכונתיים שלהם - שופרסל שלי ומגה בעיר - הנחשבים לפורמטים היקרים של אותן רשתות, ובוודאי שיקרים יותר ממחירי רמי לוי שיווק השקמה.



"אני מייצר תחרות"



על פי הערכות בשוק, בתחילת 2010 הסתכם שיעור משקי הבית שנוהגים לערוך את קניות המזון שלהם באמצעות האינטרנט ב-1% בלבד. עם זאת, לוי אופטימי לגבי עתיד מכירות המזון המקוונות.



"אני חושב שבתוך 10 שנים, 20%-25% מהמכירות בתחום המזון יהיו דרך האינטרנט", אומר לוי. "אנחנו הראשונים שהולכים לעשות הארד-דיסקאונט גם באינטרנט. זה יגדיל את כמות הלקוחות שלנו ויכול לשרת גם לקוחות שלא יכולים להגיע אלינו כי לא היה להם זמן, או שהם מוגבלים פיסית, או בגלל הפרישה הגיאוגרפית שלנו".



לוי סבור כי כניסתו לתחום המכירות המקוונות תסייע לתחרות בענף. "הכניסה שלנו תביא לצמיחה בתחום", הוא אומר. "באופן טבעי אני מייצר תחרות. אני מעריך שגם שופרסל ורבוע כחול יתחרו בנו, ובהמשך גם נראה רשתות דיסקאונט אחרות נכנסות לתחום".



לוי הוסיף כי הנקודות הקריטיות להצלחת המהלך הן רמת האיכות והשירות. "אם המוצרים לא יהיו איכותיים ורמת השירות לא תהיה גבוהה - אין סיכוי שמשהו כזה יצליח", אמר לוי. "כך גם הנחיתי את האנשים שלי שעובדים בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully