וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שטראוס מעלה את מחיר מוצרי החלב

עדי דברת מזריץ

23.11.2010 / 9:00

שטראוס ומחלבות גד מצטרפות לתנובה וטרה ומודיעות על עליית מחירי חלק ממוצרי החלב בתחילת דצמבר ב-2%-8%. בשלב הבא יעלו מחירי הקפה, הדבש, הסוכרזית, לקטי הירקות, והשמרים

אחרי תנובה וטרה, גם חברת שטראוס מודיעה כי תעלה את המחיר בחלק ממוצרי החלב שלה - כך נודע ל-themarker. החברה שלחה לרשתות השיווק והמכולות מחירונים חדשים שייכנסו לתוקף בתחילת דצמבר 2010.

מדובר בעלייה של 2.0%-7.6%. גם במחלבות גד מתכננים להעלות מחירים ב-3%-5% באמצע דצמבר. "חומרי הגלם והתשומות עלו, ובלית ברירה אנו מחויבים לעשות את זה", אמר עזרא כהן, מנכ"ל מחלבות גד.

שקית חלב 3% תתייקר ב-4%, ממחיר של 5.12 שקלים למחיר של 5.32 שקלים; מחירי חלב מועשר 1%, 2% ו-3% יעלו ב-2%; מחירו של הקוטג' יעלה ב-5.3%. יוגורט מתוצרת דנונה יתייקר בשיעור של 2.3%. ההתייקרות המשמעותית ביותר נרשמה במוצרי יוגורט אקטיביה של דנונה - עלייה של 7.6% במחיר. שוקו ומשקה בננה 250 מ"ל מתוצרת יטבתה יעלו 4.62 שקלים - התייקרות של 6%. המחיר של שמנת ולבן עלה ב-4%, והמחיר של משקאות חלב למיניהם - כמו מוקה, אייסקפה ומילקשייקים - עלה ב-3.5%.

שטראוס אף שלחה ללקוחותיה מחירונים שכוללים עלייה במחירי הקפה, הדבש, הסוכרזית, לקטי הירקות, והשמרים. התייקרות זו תיכנס לתוקף בינואר 2011. לפי המחירון החדש, מחירי הקפה והשוקו יעלו בשיעור של 4%-10%, מחירים מסוימים של קקאו בשקית יעלו ב-40%, מחירי הסוכרזית יעלו בשיעור של עד 9.6% ומחירי לקטי ירקות יעלו בשיעור של כ-19%.

לפני כשלושה שבועות הודיעה תנובה, השחקנית הגדולה מבין המחלבות בישראל, כי תעלה את המחירים של חלק ממוצרי החלב שלה בשיעור של 1.6%-4.5%.

תנובה מסרה אז כי העלאת המחירים היא תוצאה של התייקרות חומרי הגלם בעולם. אחרי תנובה, התקבלה החלטה דומה בטרה, שהעלתה את מחירי הקוטג', הגבינות הלבנות והגבינות הצהובות ב-1.5% עד 4%.

"צריך לשים לזה קץ", אומר עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם. "גם ככה המחירים של מוצרי החלב גבוהים, ואין סיבה להקשות יותר על הצרכן בגלל שהמחלבות רוצות להרוויח יותר כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully