וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet נכנס לזירת המכירות החברתיות: רכש את אתר ביג דיל

איילה צורף

23.11.2010 / 6:55



>> אתר ynet רכש ביום ראשון את מלוא הבעלות על אתר המכירות החברתיות ביג דיל (bigdeal.co.il). לפי הערכות, שווי האתר לצורך העסקה היה כ-200-300 אלף שקל.

ביג דיל מבקש לחקות את ההצלחה של גרופון, אתר המכירות החברתיות הגדול בעולם. בישראל פועלים כמה אתרים דומים ובהם buy2 הנמצא בבעלות חברת בת של נטקס וזכיינית ערוץ 2 קשת וגרופר ויממה, שנמצאים בידיים פרטיות. האתרים פועלים במודל עסקי שמבוסס על עמלה של 20%-30% מהיקף העסקות הכולל שנעשו דרכם.



בדומה למודל של גרופון, ביג דיל מציע לגולשים קופונים לרכישת מוצרים בהנחות יומיות מפליגות שתלויות בהיקף הגולשים המעוניינים לבצע את העסקה. כמו כן מאפשר האתר לגולשים לגבש בעצמם עסקות רכישה מוזלות.



האתר הוקם על ידי ירון אחר, עד לפני כשנה סמנכ"ל ב-ynet האחראי על מותג הלוחות winwin. בעבר שימש אחר סמנכ"ל מותגים בתפוז, וכיום הוא עוסק בייעוץ וניהול מיזמים באינטרנט.



עד לאחרונה ניהל ynet מכירות מוזלות עם המשביר לצרכן, אך שיתוף הפעולה הסתיים. בימים הקרובים צפוי ביג דיל לעלות לעמוד הבית של ynet, ומשם לנסות לבנות לעצמו בסיס צרכנים.



ירון אחר אישר את דבר קיומה של העסקה ומסר: "להערכתי ענף הקניות החברתיות יצטמצם לכמה שחקנים גדולים שיובילו את השוק. ביג דיל הוקם מלכתחילה כפרויקט המיועד לגוף גדול ובעל משאבים. ynet הוא בחירה טבעית ואנו מאמינים שהוא ייתן פירוש מעניין למונח 'עסקה גדולה' בתחום ההנחות הקבוצתיות".



מנכ"ל ynet, אבי בן טל, סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully