וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף השבוע הקרוב: יום שישי השחור - יריית הפתיחה לעונת הקניות לחגים בארה"ב

סוכנויות הידיעות

23.11.2010 / 9:55

פדרציית הקמעונות חוזה כי המכירות בנובמבר ובדצמבר יהיו גבוהות ב-2.3% מהתקופה המקבילה ב-2009



יום שישי השחור, המתחיל באופן רשמי את עונת הקניות לחגים בארה"ב, יחול בסוף השבוע והחנויות כבר ממהרות להודיע על מבצעים, הורדות והשוואות מחירים. אנליסטים מעריכים כי הלהיט ביום שישי השחור יהיו אביזרי האלקטרוניקה והצעצוע "סינג א מה ג'יג" הפופולרי.



יום שישי השחור, המגיע מיד לאחר חג ההודיה האמריקאי, הוא יריית הפתיחה לעונת החגים. הקמעוניות בארה"ב משתמשות ביום הזה גם כדי לאמוד ולהעריך את ביצועיהן בעונת החגים הקרובה. כ-138 מיליון קונים צפויים להגיע לחנויות בארה"ב במהלך סוף השבוע של יום שישי השחור, לפי פדרציית הקמעונות בארה"ב.



הפדרציה חזתה כי המכירות הקמעוניות צפויות להיות גבוהות יותר ב-2.3% בנובמבר ובדצמבר 2010 לעומת התקופה המקבילה בשנת 2009. בשנה שעברה נרשמה עלייה של 0.4% במכירות הקמעוניות בתקופת החגים לעומת שנת 2008.



לקראת יום שישי השחור הודיעה וול מארט כי תשווה מחיריה למחירי מתחרותיה ואמזון הכריזה על אפליקציה חדשה שתשווה מחירים באייפון כדי לסייע לאתר את המציאות הטובות ביותר. וול מארט ואמזון צפויות להגדיל את נתחן בשוק הקניות לחגים השנה, לפי הערכות אנליסטים הודות להיצע רב ומבצעים. "אמזון תזכה בשוק המקוון והקמעונית וול מארט תזכה בשוק שאינו מקוון", כך העריך אנליסטים מחברת המחקר פורסטר.



אפל, ענקית המחשוב האמריקאית, הודיעה כי גם היא תערוך יום מכירות מיוחד לקראת יום שישי השחור והזמינה את לקוחותיה להגיע לחנויות החברה כדי לרכוש מוצרי אלקטרוניקה לאהוביהם ביום המכירות המיוחד.



הום דיפו, ענקית מוצרי "עשה זאת בעצמך" לבית פירסמה קטלוג בן 27 עמודים, המלא במבצעים והנחות שהחברה תציע ביום שישי השחור. מבצעים אלה כוללים מחירים מיוחדים על עצי אשוח וקישוטים לחג המולד, כלים למטבח, מוצרים לגינה ולגן ומכשירי חשמל ביתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully