וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר מ-70% מתלונות הצרכנים - נגד HOT"

23.11.2010 / 13:01

לדברי נציגת המועצה הישראלית לצרכנות, מספר תלונות הצרכנים רק ממשיך לטפס: "הצרכנים נמצאים במצב שלא יתואר". סמנכ"ל השירות של HOT: "ישנן בעיות אך זו אינה מדיניות"

"מספר תלונות הצרכנים מול חברות הכבלים והלווין לא יורד אלא עולה. יותר מ-70% מהתלונות - כנגד חברת hot", כך אמרה היום נציגת המועצה הישראלית לצרכנות בדיון של הוועדה לפניות הציבור בכנסת בשירות חברות הכבלים והלוויין. הדיון הינו דיון המשך לאור התלונות המתמשכות כנגד חברות אלה.

"רוב התלונות הן על איכות השירות ואנחנו מבקשים מהוועדה שיהיה פיקוח על התנהלות החברות מול הצרכנים. המועצה מקבלת תגובות על תלונות רק מספר חודשים לאחר הפנייה - אם כך, מה יכולים לעשות הצרכנים שיושבים ללא מענה מהחברה, הם נמצאים במצב שלא יתואר".

"צרכנים מתלוננים על חיובי יתר, אי גילוי נאות, ישנם צרכנים המתקשרים בבקשה להתנתק מספר ימים לפני תום החוזה שלהם כאשר החברה לא מיידעת אותם שהם ישלמו קנס כבד על ההתנתקות. בנוסף, תלונות רבות מתקבלות על חיובים לשירותים שלא הוזמנו".

אילן צחי, סמנכ"ל השירות של hot אמר בתגובה על הדברים: "אנחנו רואים את עצמנו כחברת שירות, ואנחנו יודעים שהלקוח יהנה מהשירותים שלנו וכך יחליט אם יישאר איתנו לאורך זמן, אנחנו עוסקים בנושא הזה מידי יום. אפשר לראות שבחצי שנה האחרונה אנו בין החברות המובילות בשוק התקשורת בזמני מענה קצרים".

"אנחנו רואים את נושא השירות כיעד אסטרטגי, ישנן בעיות ותקלות אבל זו אינה המדיניות שלנו, החברה לא שמה לה לדגל לעבור על החוק. אנחנו מבצעים סקרי טיב שירות ומקבלים תוצאות טובות. המקרים שהועלו הם מקרים שאנו צריכים להתייחס אליהם באופן ספציפי אך הפרט לא מעיד על הכלל", אמר צחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully