וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלצר מרחיב את העסקים ברומניה: קבוצת שלמה חנכה אולם תצוגה לאופל בבוקרשט ב-6 מיליון יורו

דניאל שמיל

23.11.2010 / 11:51

שלמה מחזיקה ב-85% מהבעלות על הסוכנות, ו-15% הנותרים הם בידי אופל עצמה



קבוצת שלמה חנכה היום סוכנות ראשונה של אופל ברומניה, זמן קצר לפני שתתחיל לשווק של אופל בישראל. שלמה משמשת כסוכן משנה של החברה ברומניה, ואולם התצוגה נמצא בבוקרשט. שלמה מחזיקה ב-85% מהבעלות על הסוכנות, ו-15% הנותרים הם בידי אופל עצמה. זו הפעם הראשונה בה אופל נכנסת לשותפות עם מפיץ מקומי.







הסוכנות בבוקרשט



היקף ההשקעה של החברות בסוכנות החדשה נאמד ב-6 מיליון יורו, היא תתפרש על פני 13 אלף מ"ר ותכלול אולם תצוגה מהודר שיכיל 8 מכוניות ושטח תפעולי נרחב עליו יפעל מוסך מורשה של אופל.



האחראי מטעם הקבוצה על ניהול הסוכנות יהיה דודי פרי, מנכ"ל ניו קופל לשעבר, שימשיך במקביל לנהל את הפעילות הענפה של הקבוצה ברומניה.



קבוצת שלמה היא מחברות הרכב הגדולות ברומניה. הקבוצה מפעילה ברומניה חברת ליסינג, עוסקת במכירת מכוניות משומשות, מפעילה מוסך המשרת את כלל פעילות הרכב ברומניה והיא מחזיקה בשלושה זיכיונות בלעדיים: חברת ההשכרה הבינלאומית sixt , חברת aaa הצ'כית המחזיקה בצי הגדול ביותר למכירת רכב מיד ראשונה ביבשת אירופה, יצרנית הרכב הסיני צ'רי ובנוסף בזיכיון למכירת suzuki באזור בוקרשט.



שלמה שמלצר ציין כי "אין לי כל ספק כי שיתוף הפעולה שלנו ברומניה עם אופל העולמית יסייעו לנו רבות בביסוס מעמדנו כאחת מקבוצת הרכב המובילות במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully