וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורתם של 5,500 עובדי HP ישראל לא תקוצץ

גיא גרימלנד

23.11.2010 / 12:24

ליאו אפוטקר, המנכ"ל החדש של HP, החליט לבטל את הקיצוץ בהטבות ובשכר אותן השית המנכ"ל הקודם מארק הרד



חדשות טובות לעובדי hp, גם בישראל. אתרי חדשות הטכנולוגיה מדווחים כי ליאו אפוטקר, המנכ"ל החדש של hp, החליט לבטל את הקיצוץ בהטבות ובשכר אותן השית המנכ"ל הקודם, מארק הרד.



האתר ביזנס אינסיידר דיווח הלילה כי המשכורות יחזרו לרמתן הקודמת לפני המשבר הכלכלי, זאת בעקבות אימייל אנונימי של אחד העובדים. כזכור, הרד קיצץ כ-10% במשכורות המנהלים וכ-5% במשכורות עובדי hp. בישראל מעסיקה hp כ-5,500 עובדים. ההערכה היא שהמהלך נועד לחזק את המורל של עובדי החברה ולשמור על הכשרונות.



hp היא אינה החברה היחידה שמקדמת בימים אלה מהלכים למניעת עריקת עובדים. בשבועות האחרונים נקלעו פייסבוק וגוגל למלחמה עיקשת על עובדים מוכשרים. גוגל החליטה להעלות את שכר עובדיה בכ-10% בעולם ובישראל ולהעניק להם בונוס של 1,000 דולר, לאחר שמספר עובדים בכירים נטשו את החברה לטובת פייסבוק.



המהלך מושפע גם מתוצאותיה העסקיות הטובות של החברה. hp רשמה רווח של 2.54 מיליארד דולר ברבעון השלישי של שנת הכספים של החברה, או רווח של 1.1 דולר למניה, לעומת רווח של 2.41 מיליארד דולר ברבעון המקביל בשנת 2009. הכנסות החברה עלו ב-8% והסתכמו ב-33.28 מיליארד דולר לעומת 30.78 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully