וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדי הממשלה יתנתקו מחברות הכבלים והלוויין ויתחברו לממיר DDT

רם עוזרי

23.11.2010 / 15:56

המכרז מוערך ב-10 מיליון שקל; הזוכות במכרז חברת האחים שמעוני, ד.מ הנדסה וגמר טק



האחים שמעוני, ד.מ הנדסה מקבוצת יורקום וגטר-טק הן החברות הזוכות במכרז לאספקת ציוד מולטימדיה למשרדי הממשלה - כך מודיע היום אגף מנהל הרכש של החשב הכללי במשרד האוצר. האחים שמעוני יספקו לממשלה מצלמות דיגיטאליות fuji film, ד.מ. הנדסה תספק טלוויזיות פלאזמה תוצרת panasonic וטלוויזיות lcd של unidan וחברת גטר-טק תספק מקרנים ומסכי הקרנה מתוצרת benq.



היקף ההתקשרות הצפוי עם החברות בחצי שנה הקרובה נאמד בכ-10 מיליון שקל. כמו בתחום הסלולר, מצליח מנהל הרכש לכופף את הספקים באמצעות מנגנון המכרז ולהשיג נמוכים במיוחד. "המחירים אשר הושגו במכרז משקפים מחירים הנמוכים בכ-30% עד 50% ממחירי השוק וחיסכון של כ-15% בהשוואה למחירים שהושגו במכרז הקודם" כך נמסר היום ממנהל הרכש.



תוצאה נוספת של המכרז, שתוצאותיו מפורסמות היום, היא התנתקות של משרדי הממשלה והחברות הקשורות בה מחברות הכבלים והלווין - hot ו-yes. במכרז שולבה לראשונה הצעה לרכישת ממיר חיצוני המסוגל לקלוט 5 תחנות טלוויזיה, כאשר הכוונה היא לנתק את משרדי הממשלה מחברות הכבלים. המעבר יביא לחיסכון כספי ניכר בהשוואה לרכישת המנוי הנעשית היום באמצעות חברות הכבלים והלוויין.



המכרז נערך בשיטת תימחור דינמי מקוון באמצעות רשת האינטרנט, במסגרתו ספקים אשר עברו את תנאי הסף של המכרז מתמודדים כל חצי שנה על אספקת ציוד המולטימדיה לממשלה. הדבר מאפשר עדכון מפרטים טכניים ומחירים בתקופה קצרה יחסית. במנהל הרכש חושבים שזה טוב לכל הצדדים: "תקופת ההתקשרות הקצרה יחסית שנקבעה במכרז עם הספק הזוכה, מיטיבה הן עם עורך המכרז והן עם הספקים, וזאת על ידי מתן הזדמנויות זכייה נוספות לספקים שלא זכו במכרז הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully