וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות בתגובה לדו"ח Q3-2010 של רמי לוי: רווח גולמי גבוה מהצפי פיצה על צמיחה נמוכה מהצפי

TheMarker Online

23.11.2010 / 16:16

מותירים המלצת "תשואת שוק"



"האטת הצמיחה ברשת שיווק השקמה בחנויות זהות ברבעון השלישי לשיעור של 3.8% (ביחס ל 5% בתחזית) מבטאת את התחרות הגוברת", אומר היום אהוד ניר, אנליסט פסגות בית השקעות בתגובה לדו"חות . "הרשת המונה כיום כבר 20 סניפים מתקרבת לשלב בגרות ולהערכתנו הירידה בצמיחת החנויות הזהות אינה תופעה חולפת."



אמנם שיווק השקמה לא הגיעה לסטגנציה בצמיחה בדומה לשופרסל או להתכווצות כמו באלון רבוע אולם לא ניתן לצפות לשיעורי צמיחה הדומים לרשתות קטנות יותר כדוגמת חצי חינם (צמיחה של 8.4% בחנויות זהות) או טיב טעם (10%).



שיווק השקמה עומדת בהצלחה באתגר המרכזי של שמירת מרווח תפעולי גבוה, אשר עמד ברבעון השלישי על 7%, גבוה מרשתות מבוססות כגון שופרסל (4.4%) ואלון רבוע (צפי ל 3.7%) ואף גבוה מהרשתות הפרטיות האחרות – חצי חינם (4.9%) וטיב טעם (5.5%).



"אנו רואים בחיוב את החדשנות המאפיינת את הרשת", אומר ניר. "מכירת ביטוח החלה בסניף מודיעין והלחץ שמשדרת לשכת סוכני הביטוח מהווה אינדיקציה לרצינות המיזם. מינוף פעילות ה-mvno עשוי לתרום להכנסות נוספות על בסיס התשתית הקיימת."



החברה הודיעה על דיבידנד של 20 מיליון שקל, כמעט כל הרווח, המגלם תשואה רבעונית של 1.55%. "להערכתנו יחולק דיבידנד נוסף בהיקף של כ-16 מיליון שקל בדו"חות השנתיים, דבר שיביא את תשואת הדיבידנד השנתית לרמה יפה של 6.5%", אומר ניר.



"תוצאות הרבעון השלישי עומדות בהתאם להערכת השווי שלנו ועל כן אנו לא משנים את מחיר היעד וההמלצה נותרת תשואת שוק."





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully