וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרה אנרגיה תונפק במחיר מינימום הנמוך ב-17% מזה שתוכנן בתחילה

ליאור זנו

23.11.2010 / 16:43

עופר נמרודי ינפיק החברה לפי שווי מינימלי של 830 מיליון שקל - הדומה לזה בו נסחרת השותפה מודיעין



הכשרת היישוב אנרגיה, שצפוייה לצאת בהנפקה ראשונה לציבור בימים הקרובים, מודיעה כי תנפיק לפי שווי נמוך ב-17% מזה שתכננה בתחילה. היום, מודיעה החברה הבת של של עופר נמרודי כי המחיר המינימלי למניה שתציע יעמוד על 7.81 שקל, לעומת מחיר של 9.41 שקל עליו הכריזה בשבוע שעבר.



החברה תציע 13.8 מיליון מניות, ולפי המחיר החדש מקווה לגייס לפחות 107.8 מיליון שקל, המשקפים שווי שוק של 830 מיליון שקל. זהו גם שווי השוק סביבו נסחרת מודיעין של צחי סולטן ואי.די.בי, השותפה בנכסים העיקריים של הכשרה אנרגיה - רישיונות "שרה" ו"מירה".



הכשרה אנרגיה היא חברת בת של הכשרת היישוב והשותף הכללי בשותפות עמנואל אנרגיה. שלוש החברות מקבוצת נמרודי מחזיקות ברישיונות שרה ומירה הימיים לפי החלוקה הבאה: עמנואל אנרגיה (19.2%); הכשרה אנרגיה (27.3%) והכשרת היישוב (5%). בנוסף מחזיקות ברישיונות מודיעין (20.5%), החברה האם (5%), ipc של בונטאן הקנדית והאחים עופר (13%) ו-ggr מפעילת הקידוח (10%).



רישיונות "שרה" ו"מירה" נמצאים בים העמוק, 40 ק"מ מערבית לחדרה וסמוכים ל"תמר" ו"דלית". תוצאות הסקרים הסייסמים התלת-ממדיים של "מירה" ו"שרה" צפויים להתפרסם עד סוף השנה. התוצאות יורו על איזו הסתברות קיימת בשני הרישיונות למציאת גז או נפט ובאיזו כמות מוערכת. לאחרונה התבטא עופר נמרודי, ואמר כי על פי התכנון, קידוח אקספלורציה ב"מירה" אמור לצאת לדרכו כבר במחצית השנייה של 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully