וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל אלמוג תרכוש 25% מגיתם מערכות בתמורה ל-100 מיליון שקל

יעל פטר

23.11.2010 / 18:21

העסקה תשקף לחברה תג מחיר של 300 מיליון שקל; אלמוג תמונה לסגן יו"ר הדירקטוריון



ד"ר יעל אלמוג תשקיע בחברת האחזקות גיתם מערכות תדמית, שבשליטת מושיק תאומים(49%), מודי כידון(30%) ומרוין לנדר(21%), סכום של 100 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 300 מיליון שקל. בתמורה תקבל אלמוג 25% ממניות החברה. עם הצטרפותה תמונה אלמוג לסגן יו"ר הדירקטוריון ותייעץ לחברה.



גיתם מערכות היא חברת אחזקות פרטית הפועלת במספר מגזרים. בתחום התקשורת מחזיקה החברה ב-51% מקבוצת גיתם bbdo הכוללת את משרד הפרסום גיתם, חברת יחסי הציבור גיתם פורטר-נובל וב-49% מחברת התקשורת השיווקית omnicom (אומניקום). מגזר פעילות נוסף הוא תחום הנדל"ן שבו פועלת החברה דרך החברות הבנות ויתניה, בשליטת האחים דן וגד פרופר, חברת sgs וקבוצת חממה. גיתם מערכות משקיעה גם בתחום הטכנולוגיה והסטארט-אפים.



לאחר כניסתה של אלמוג, יירדו אחזקותיהם של בעלי השליטה באופן הבא: מושיק תאומים ידולל ויחזיק בכ-37% ממניות החברה; מודי כידון יחזיק ב-23%; ומרווין לנדר ב-16%. אלמוג החלה את דרכה בגיתם bbdo כמנהלת בתחומי אסטרטגיה תקשורתית ותכנון שיווקי.



יעל אלמוג מציינת כי "זוהי שמחה כפולה עבורי, חזרה לכור מחצבתי המקצועי - גיתם bbdo - והצטרפות לשותפים כמושיק ומודי בפיתוח החברה על כל זרועותיה והשקעותיה".



אלמוג היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מאוניברסיטת ת"א וכן תואר דוקטור לפסיכולוגיה חברתית ארגונית מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. אלמוג היא גם בעלת מניות בבנק איגוד, ושותפה ביחד עם משפחת מנור, משפחת לנדאו ומשפחת אליהו בגרעין השליטה בבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully