וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מג'יק נמצא ברוד שואו בארה"ב - המניה זינקה 17%

ליאור זנו

23.11.2010 / 19:06

בשבועות האחרונים הוכפלו מחזורי המסחר במניה פי 4 עד לכמיליון שקל ביום



אחת הכוכבות העולות בשבועות האחרונים בגזרת המניות הישראליות היא מניית חברת התוכנה , שבשליטת קבוצת פורמולה (62.5%). אתמול הוסיפה המניה 17% לערכה במחזור של 3 מיליון שקל בתל אביב, לאחר שזינקה ב-120% בשלושת השבועות האחרונים.



מדובר במחזור גבוה עבור המניה הקטנה יחסית הנסחרת בתל אביב ובנאסד"ק. מתחילת 2010 עומד המחזור היומי הממוצע של מניית מג'יק על פחות מ-250 אלף שקל. אך בשבועות האחרונים הוכפלו המחזורים פי 4 לפחות והיא מרכזת כיום מחזור של כמיליון שקל ביום.







מסעה החד של מג'יק כלפי מעלה החל בתחילת נובמבר, עת פירסמה את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי, בהם המשיכה להציג גידולים בכל הפרמטרים הכלכליים. בשבועיים האחרונים נמצא מנכ"ל החברה, גיא ברנשטיין, מחוץ לישראל ברוד שואו, ונפגש עם גופים מוסדיים זרים כדי לנצל את המומנטום החיובי ולהסב את תשומת ליבו של השוק לחברה. לא מן הנמנע כי חלק מהעליות במניה בעלת הסחירות הלא-גבוהה נובעות מכניסתם של משקיעים אלו לתוכה.



הכנסותיה של מג'יק זינקו ב-72% ברבעון לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-22.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי עמד על 2.5 מיליון דולר, פי 3 מהרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2009. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 2.5 מיליון דולר, לעומת 902 אלף דולר בלבד בתקופה המקבילה.



בכל שלושת הרבעונים של 2010 רשמה מג'יק גידול דו ספרתי בהכנסות. החברה מסבירה את הגידול בהכנסות (וברווחים בעקבותיהן) בצירופה בתחילת השנה של פעילות שירותי ה-it שרכשה החברה הבת coretech ברבעון הראשון של 2010 ובעליה בלקוחות חדשים באירופה.



לא רק המשקיעים הישראלים מתלהבים מהדו"חות. בשבוע שעבר דיווחה מג'יק כי דורגה כ"חברה עם חזון" בתחום תשתיות התוכנה על ידי חברת המחקר הבינלאומית גרטנר.



מג'יק מפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה. פלטפורמת ה-ibolt שלה מאפשרת ניהול תהליכים עסקיים וקישור בין מערכות המידע הקיימות בארגון בהספקי פיתוח גבוהים. עד היום, הטמיעה מג'יק בישראל את המערכת בין השאר בסניפי הסופר פארם, מנורה מבטחים, חברת הביטוח הראל, בית ההשקעות אקסלנס, נמל אשדוד אלקטרה, יורוקם תקשורת, בנק מרכנתיל, ביה"ח תל השומר ורשת סטימצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully