וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות דירוג האשראי S&P הורידה את דירוג האשראי של אירלנד

סוכנויות הידיעות

24.11.2010 / 8:12

S&P הורידה את דירוג האשראי של אירלנד לטווח הארוך לרמת A ולטווח הקצר לרמה של A-1



סוכנות דירוג האשראי s&p הורידה את דירוג האשראי של אירלנד לטווח הארוך לרמת a מרמה של –aa ולטווח הקצר לרמה של a-1 מרמה של +a-1. הורדת דירוג האשראי לאירלנד מותירה את דירוגה של אירלנד חמישה שלבים מרמת אג"ח זבל - או אג"ח בעלות סיכון גבוה - לפי הודעת סוכנות דירוג האשראי היום. דירוג האשראי של אירלנד גבוה בחמש רמות מדירוגה של יוון.



לאחר שבועות של הכחשות, הודיעה ממשלת אירלנד ביום ראשון בלילה כי תפתח במשא ומתן רשמי מול האיחוד האירופי וקרן המטבע הבינלאומית לגבי חבילת סיוע כלכלית. פרטי חבילת הסיוע והיקפה עדיין לא גובשו, אך גורמים באיחוד האירופי העריכו כי תנוע סביב 100 מיליארד יורו.



אירלנד הודיעה כי הסיוע ימומן משתי קרנות של גוש היורו - מנגנון הייצוב הפיננסי האירופי וקרן היציבות הפיננסית האירופית - לצד תמיכה מקרן המטבע הבינלאומית והלוואות מצד חברות אינדיבידואליות באיחוד האירופי.



סוכנות דירוג האשראי הודיעה כי תמשיך לעקוב אחר מצבה של אירלנד, למקרה שיהיה צורך בהורדות דירוג אשראי נוספות. הסוכנות דיווחה כי הורדת דירוג האשראי מגיעה בעקבות הסכום לו נזקקה המדינה כדי לחלץ את הבנקים המקומיים - סכום שהיה גדול מהמשוער, לפי s&p.



"הורדת דירוג האשראי משקפת את ההערכות שלנו שממשלת אירלנד תצטרך להשקיע כספים נוספים ולהזרים אותם אל מערכת הבנקאות הנאבקת", לפי הודעת סוכנות דירוג האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully