וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת חורף - בלי לקחת חליפת סקי

מאת עירית רוזנבלום

24.11.2010 / 8:24

לא חייבים להיות חובבי גלישה כדי ליהנות מחופשת חורף ? אם גם אתם משוועים לקצת שלג, קרח וקור תוכלו למצוא את מבוקשכם בטיולי אקשן חורפיים באירופה, לטפס על הרי האטלס המושלגים במרוקו, או להרחיק עד לפסטיבל הקרח ביפן ? את המגלשיים אפשר להשאיר בבית




גיאורגיה - טיול ג'יפים לחובבי נהיגה אתגרית



>> גיאורגיה מזמנת התנסות לחובבי הנהיגה אתגרית. ברכבי 4x4 מטפסים לפסגות הרים מושלגות, גלגלי השלג מפלסים בכבדות את דרכם במעברים הקשים ולא פעם צריך למצוא דרך חלופית, לאחר שהדרכים נחסמו בשלג.



בתוך כל אלה מתארחים לארוחות גיאורגיות בבתי כפריים, בליווי יין מקומי והרבה מוסיקה ושמחה. הטיול עובר, בין היתר, בעיר האלים החצובה באבן חול, בעיר גורי - עיר הולדתו של סטלין - ועולה אל הקווקז הגבוה.



מה כלול: טיסות, כל הפעילויות האתגריות, כניסות לאתרים, הדרכה, לינות וכלכלה על בסיס פנסיון מלא במלון עסקים במיקום מרכזי בטביליסי, במלון סקי בבקוריאני ובמלון סובייטי בגודאורי.



חברה מארגנת: מדרפט



מחיר



6,135



שקל



ל-8 ימים



סנט פטרבורג - מצודות, ארמונות ושפע של תרבות



>> טיול מאורגן קצר ברחובותיה המושלגים של סנט פטרבורג מאפשר חופשה חורפית במחיר סביר עם שפע של תרבות.



הטיול בעיר מתאים לעונה שבה קר מאוד ברוסיה וסובב באתריה הסגורים, בהם מוזיאון ההרמיטאז', המוזיאון הגדול ביותר בעולם, ארמון יוסופוב, מצודת פטר ופול, ארמון הקיץ פטרודבורץ וארמון פושקין. בערבים ניתן ליהנות ממופעי בלט ואופרה.



מה כלול: טיסה ולינה בעיר במלון אמבסדור בדרגת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, מדריך בעברית, סיורים וביקורים, כולל דמי כניסה ואוטובוס תיירים. תוספת כניסה להופעת בלט "מפצח האגוזים" 470 שקל; תוספת כניסה להופעת האופרה "הליצנים" 360 שקל.



חברה מארגנת: קשרי תעופה



מחיר



3,420



שקל



ל-4 ימים



מרוקו - סיור בהרי האטלס המושלגים



>> נוף מדברי, הרים מושלגים, עמקים פוריים, חופי הים התיכון והאטלנטי, יערות ואגמים - כל הניגודים המאפיינים את מרוקו נכללים בטיול זה.



המסלול עובר ביעדים הפופולריים קזבלנקה, רבט, מקנס, פס, אגדיר ומרקש, וכולל גם טיול ג'יפים שבו אפשר לצפות בזריחה מעל דיונות מרזוגה.



התוספת החורפית היא סיור בהרי האטלס התיכון המכוסים שלג, ובעיירות הפזורות במקום, בהן עיירה בגובה 1,200 מטר המכונה "שווייץ של מרוקו".



מה כלול: טיסות, סיורים ושהות על בסיס חצי פנסיון במלונות 4-5 כוכבים, דמי טיפול בהוצאת ויזה, ליווי ביטחוני בערים הראשיות, כניסות לאתרים, ג'יפים בסהרה ומדריך ישראלי המתמחה במרוקו.



חברה מארגנת: ימבטבע



מחיר



6,120



שקל



ל-12 ימים



אפריקה - מסע רגלי לקילימנג'רו ולהר קניה



>> בטיול מאתגר זה מטפסים אל הקילימנג'רו, ההר הגבוה באפריקה, ואל הר קניה, הר געש עצום וכבוי שמתנשא לגבהים של למעלה מחמישה קילומטרים.



בין השאר כולל הטיול הליכה ביער גשם משווני גבוה במסלול שנחשב ליפה ביותר בהר קניה וטיפוס דרך קרחון אל פסגת לננה, המשקיפה אל הפסגות התאומות האחרות של הר קניה ואל קניה כולה. המסע מיועד למיטיבי לכת. הוא מתקיים בתנאי שטח בליווי מדריך ישראלי וצוות מקומי של סבלים, טבחים ומדריכי הרים, והלינה היא בתנאים פשוטים.



מה כלול: טיסות, לינה בלילה הראשון והאחרון באכסניות מקומיות ובשאר הימים בבקתות, ארוחות שמכין צוות מקומי, תחבורה, כניסה לשמורות הטבע ואישורי טיפוס.



חברה מארגנת: אקו טיולי שטח



מחיר



18,960



שקל



ל-16 ימים



לפלנד - ספארי דיג וטיפוס על שברי קרח



>> לפלנד היא ככל נראה היעד האולטימטיבי לחוויית חורף במלוא עוצמתו, בחבל הארץ שנמצא בצפון אירופה.



הטיול כולל ביקור במוזיאון הארקטי ברובניימי ובכפר של סנטה קלאוס, סיור על גבי אופנועי שלג במרחבי ערבות הקרח ואל חוות איילי הצפון, נסיעה במזחלת שלג הרתומה לאיילים, ספארי דיג של דגי סלמון בציוד מסורתי, ביקור בחוות כלבי האסקי בקמי ורכיבה בהובלתם, סיור במפלי קורומה הקפואים ועל שוברת הקרח בים הבלטי, קפיצה בחליפות ציפה אל מי הים הקפואים, טיפוס על שברי קרח צפים וביקור בארמון הקרח.



מה כלול: טיסות, בתי במלון ברמת 3-4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, חמש ארוחות צהריים וארוחות ערב, אוטובוס תיירים, סיורים ודמי כניסה לאתרים וטיול אופנועי השלג.



חברה מארגנת: החברה הגיאוגרפית



מחיר



14,460



שקל



ל-7 ימים



יפן - פסטיבלי קרח ומעיינות חמים



>> לצד אתרי החובה של יפן, כמו טוקיו וקיוטו, כולל הטיול ביקור בפסטיבל הקרח של סאפורו, שנבנים בו ארמונות בגודל מלא מקרח, פסלי ענק, טירות סמוראיות, העתקים של מבנים מפורסמים ועוד. לכך נוסף פסטיבל הקרח של אסהיקאווה, גם הוא מפסטיבלי הקרח הידועים של יפן.



עוד בטיול: שמורות הטבע היפהפיות של הוקאידו בלבוש חורף והמעיינות החמים שלהן, שיט בין גושי הקרח באי הצפוני באונייה נוחה, פסטיבל העירום באוקיימה וביקור במקדשים.



מה כלול: טיסות, לינה, דמי כניסה לאתרים, ארוחות בוקר במלונות, שתי ארוחות ערב. הלינה בבתי מלון המקבילים לדרגה של 4 כוכבים (ביפן אין דירוג כוכבים), בריוקן - בתי הארחה מסורתיים - ובבתים של משפחות יפניות.



חברה מארגנת: אקו טיולי שטח



מחיר



25,955



שקל



ל-14 ימים



הפירנאים - ללמוד איך בונים איגלו



>> הרי הפירנאים, הנפרשים בין ספרד, צרפת ואנדורה, מספקים חוויה אתגרית-חורפית. למרות מרכזיותן של המדינות, הבידוד שנכפה על התושבים בהרים יצר תרבויות ייחודיות.



תחילת הטיול וסיומו הם בברצלונה, וממנה יוצאים ברכבי שטח. בעמק הפיירסה מבלים שני לילות, לומדים כיצד לבנות איגלו ואיך חיים בתנאי שלג. יורדים במדרון על גבי מזחלות ממונעות וחווים את השלג גם במזחלות כלבים. עוד בטיול: נהיגה ברכבי השטח אל הנסיכות אנדורה ולכפר אוז דה סיביס, סיורים רגליים ובילוי בעיירת סקי.



מה כלול: טיסות, כל הפעילויות האתגריות, כניסה לאתרים, הדרכה, לינה וארוחות על בסיס חצי פנסיון במלונות 3-4 כוכבים - מלון משפחתי כפרי בעיירה סורט ומלון סקי באנדורה.



חברה מארגנת: מדרפט



מחיר



6,425



שקל



ל-5 ימים



אוסטריה - טיול בסנדלי שלג אל מפלים קפואים



>> לאזור הטירול חן אוסטרי מוכח - עיירות ובהן רחובות מרוצפים באבנים, סמטאות צרות וצריחי כנסיות מחודדים.



באזור יש דרכים רבות להחליק על השלג אל מפלי קרח ואגמים קפואים: במזחלות ממונעות, בסנדלי שלג, על אופני שלג או על שועל שלג - מעין כיסא שבתחתיתו יש מגלש צר וארוך. ויש גם הפוגה משעשעת בהתנסות במשחק קרלינג, משחק שבו דוחפים אבן על הקרח בעזרת מטאטאים. ובערבים אפשר ליהנות מאווירת "אחרי הסקי" בברים ובמסעדות באזור.



מה כלול: טיסות למינכן והעברות לטירול, הפעילויות האתגריות, כניסה לאתרים, הדרכה, לינה וארוחות על בסיס חצי פנסיון. הלינה במלון הרים ברמת 4 כוכבים. במלון סאונה וג'קוזי.



חברה מארגנת: מדרפט



מחיר



6,375



שקל



ל-6 ימים



*המחיר הוא לאדם בחדר זוגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully