וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה בסך 900 אלף שקל הוגשה נגד מט"ח 24; התובעים: חברות הפורקס יוצרות מלכודת דבש

הילה רז

24.11.2010 / 10:11

לטענת התובעים, בתוך שלושה חודשים הם איבדו את השקעתם וחשבונם הוכנס ליתרת חובה של 20 אלף דולר



>> תביעה בסך 900 אלף שקל הוגשה אתמול לבית משפט השלום בתל אביב נגד חברת הפורקס מט"ח 24 - כשבוע לאחר שהוגשה נגדה בקשה לתביעה ייצוגית. לטענת התובעים, אלירן אונל ואביו משה, בתוך שלושה חודשים הם איבדו את השקעתם וחשבונם הוכנס ליתרת חובה של כ-20 אלף דולר.

לטענתם, הם שוכנעו להפקיד בידי החברה 170 אלף דולר לצורך מסחר. הם טוענים כי בניגוד גמור לאיסורים הקבועים בחוק, ייעצה להם מט"ח 24 בנוגע להשקעותיהם, תוך הסתרה מכוונת כי הם מהווים צד שני לעסקות מולם ולכן הפסדי התובעים - הם רווחיה של החברה. לגרסת התובעים, ביולי 2007 לאחר שתי פגישות שקיימו עם רפי כהן, מנכ"ל החברה, הגיע לביתם נציג מטעם החברה ובתום פגישה של 20 דקות הם חתמו עמה על הסכם. לשיטתם "אובדן הכסף נבע מייעוץ מטעה ומגמתי של עובדי חדר המסחר של מט"ח 24 ושל רפי, במגמה ברורה לגרום למחיקת כספי התובעים וממילא להשיא רווחים לנתבעת ולכיסיהם".



התובעים טוענים, באמצעות עו"ד אסף ברם, כי אחת הטכניקות המאפיינות את חברות הפורקס היא יצירת מלכודת דבש. בתביעה הייצוגית, שהוערכה בעד מאות מיליוני שקלים, טען התובע הייצוגי כי מט"ח 24 משחקת נגד הלקוח, כך שהיא מרוויחה מהפסדיו בלי ליידע אותו. את תגובת מט"ח 24 לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully