וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובל כנפיים ליסינג גייסה התחייבויות של 187 מיליון שקל מהמוסדיים

רם עוזרי

24.11.2010 / 10:58

החברה מנפיקה אג"ח המדורגות A- בריבית קבועה ולא צמודה של 7.1% בשנה; ההנפקה לציבור - בימים הקרובים



גלובל כנפיים ליסינג, מקבוצת כנפיים אחזקות, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרה חדשה של אג"ח לציבור (שקליות - סדרה א') על פי תשקיף. מדובר בהנפקה ראשונה של גלובל ליסינג לציבור, והיא תושלם בימים הקרובים עם הגשת המכרז הציבורי.



במסגרת המכרז המוסדי הוגשו התחייבויות לרכישת אג"ח בהיקף של 187 מיליון שקל. מדובר על ביקושי יתר של 51 מיליון שקל. החברה הודיעה כי היקף הגיוס הכולל (מוסדי וציבורי) יגדל מ-170 מיליון שקל לסך של עד 200 מיליון שקל.



איגרות החוב דורגו בדירוג a מינוס/stable ע"י מעלות s&p. מדובר על אג"ח בריבית קבועה לא צמודה במח"מ של 4.8 שנים. האג"ח נושאות ריבית בשיעור שנתי של 7.1%, כאשר שיעור הריבית הסופי ייקבע במכרז הציבורי. פירעונן יהיה בשמונה-עשר תשלומים חצי שנתיים שווים (מאי ונובמבר) בין השנים 2020-2012. הריבית תשולם בחודשים מאי ונובמבר בין השנים 2020-2011.



מהחברה נמסר כי הכספים שיגויסו בהנפקה ישמשו את גלובל ליסינג להרחבת בסיס פעילותה, בעיקר בתחום החכרת המטוסים. גלובל כנפיים ליסינג מתמחה בעסקאות בשיטת sale & lease-back - רכישת המטוס מחברת תעופה והחכרתו בחזרה לחברת התעופה המוכרת. בשנת 2009 רשמה גלובל ליסינג רווח נקי בסך של 9.3 מיליון דולר. שלמה חנאל, מנכ"ל כנפיים, אמר כי החברה בוחנת כניסה לתחום של רכישת מטוסים לפירוק, שיפוץ ומכירת חלקי חילוף.



את ההנפקה מובילה חברת החיתום של כלל פיננסים. לצידה פועלים גופי החיתום של רוסאריו קפיטל, אקסלנס, לאומי פרטנרס וברק קפיטל. יועצי ההנפקה היו גיזה זינגר אבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully