וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד קנדה יורדת בהכנסות בשל הנפקתה בבורסה

ואדים סבידרסקי

24.11.2010 / 14:01

חברת הנדל"ן שבשליטת יצחק תשובה פרסמה לראשונה את תוצאותיה הרבעוניות עם ירידה של 2% בהכנסות, ל-23.7 מיליון שקל. החברה רשמה להפסד תפעולי של 6 מיליון דולר בשל הנפקתה

חברת הנדל"ן, אלעד קנדה שבשליטת יצחק תשובה (88.5%) דיווחה לראשונה לבורסה לניירות ערך בתל אביב על תוצאותיה הרבעוניות. החברה מציגה ירידה של כ-2% בהכנסותיה הרבעוניות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אז הסתכמו ההכנסות בכ-23.7 מיליון דולר קנדי (86.5 מיליון שקל). עיקר הירידה נגרם מתחום נכסי מגורים מניבים. החברה הונפקה באחד העם בסוף חודש אוגוסט 2010 ועוסקת בעיקר בבניית פרויקטי נדל"ן בקנדה.

בחברה מציינים כי ירידה בהכנסות מגזר ההשכרה נובעת מהחלפת שני בניינים הרוסים לחדשים שנבנו במקום כחלק מפרויקט emerald city בטורונטו. כמו כן, ירידת ערך מתונה יותר של נדל"ן החברה בסך 1.5 מיליון דולר בהשוואה ל-5.7 מיליון דולר קנדי מחיקת שווי ברבעון אשתקד קיזזה את גידול בהפסד תפעולי של החברה.

הוצאות מס בסך 8.15 מיליון דולר, במסגרת ההנפקה בתל אביב, הגדילו את ההפסד מהפעילות השוטפת של החברה מ-1.3 מיליון דולר ברבעון אשתקד ל-6 מיליון דולר ברבעון החולף. בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של כ-5 מיליון דולר בהשוואה להפסד בסך 1 מיליון דולר ברבעון אשתקד, אשר קוזז על ידי הטבת מס של כ-1 מיליון שקל ברבעון החולף.

תזרים המזומנים הפך לשלילי, וזאת ללא השפעה של הוצאת המס. כ-5.8 מיליון דולר יצאו מקופת החברה ברבעון החולף בהשוואה להכנסת כ-700 אלף דולר בתקופה המקבילה. בחברה מסבירים את הירידה בעלויות פרויקט ייזום חדש.

החברה מדווחת הן בדולר קנדי ומתרגמת את דו"חותיה לערכם השקלי. לצורך ההשוואה, דולר קנדי כמעט ושקול לשערו של דולר אמריקאי (שער החליפין המופיע בספקית המידע בלומברג מסתכם נכון להיום בכ-1.02).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully