וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר מחלק ציונים לאתרי האינטרנט הממשלתיים

רם עוזרי

24.11.2010 / 15:20

האוצר פרסם את דו"ח ממשל זמין, המדרג את אתרי שירות הממשל. האתר המצטיין - של רשות ני"ע. במקום הראשון במספר הכניסות עומד אתר משרד החינוך. משרד התמ"ת ראשון בפניות הציבור

דו"ח ממשל זמין של משרד האוצר שהתפרסם היום דירג את אתר רשות ני"ע במקום הראשון מבין אתרי שירות הממשל. הדו"ח שהתפרסם זו הפעם החמישית, מדד ודירג את איכות השירותים המוצעים לאזרח ממשרדי הממשלה השונים באמצעות האינטרנט. רשות ני"ע מציעה באתר האינטרנט שלה 401 טפסים מקוונים שמאפשרים להשלים תהליך מלא ברשת.

בקטגוריית קהלי יעד דורג ראשון המשרד לקליטת עלייה. "אתר משרד הקליטה מציע מידע מקיף בשש שפות ומציג שער מידע לכל אחד מקהלי היעד השונים, בהם: סטודנטים עולים, חיילים עולים, מדענים ותושבים חוזרים" כותבים היום במשרד האוצר.

הפורטל המצטיין לשנת 2010 הוא זה של משרד התמ"ת, המחזיק במספר הגבוה ביותר של ערוצים לפניות הציבור. אתר המשרד פעיל בשש שפות, ובנוסף מפעיל 70 סוגים שונים של שירותים מקוונים החוסכים לאזרח את ההגעה ללשכות.

משרד ראש הממשלה הוא האתר הזוכה בקטגוריית התדמית. "בקטגוריה זו השתתפו משרדי ממשלה שעיקר פעולתם היא שיווקית" מדגישים במשרד האוצר. "אתר ראש הממשלה מציג מידע מלא ומקיף על נאומים, אירועים, החלטות ממשלה, תוכניות עבודה ועוד".

האתר של משרד החינוך הוא הפעיל והמבוקש ביותר מבין אתרי האינטרנט של משרדי הממשלה. מספר הכניסות בשנת 2010 היה הגבוה ביותר ועמד על 1,910,839 כניסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully